LEDSEN OCH EN ANING IRRITERAD

Vi har ätit nybakade russin kakor och nu är vi riktigt runda o fina och kan rulla i säng.
 Jag har en fundeing som jag har tänkt på väldigt länge. Jag vet att jag kanske är lite annorlunda. Om jag nu är det. Jag är inte typisk svensk. För jag är ju inte ens svensk och vad är en typisk svensk över huvud taget ?
 Men är det så fel och vara lite annorlunda ? Bara för att man är mamma behöver man väl inte bli en torr o grå människa. Man får väl ha lite roligt på sin egen blogg . Eller är det att man inte får ?
 Om ni minns då frågade jag er några dagar sedan vad ni tyckte om min blogg. Jag fick svar att den är bra som den är. Svarade ni så för att ni vill vara snälla eller för att ni vill inte berätta sanningen ? Eller är det något annat ?
 Jag har nu funderat ett tag, men inte kommit på något. För mig spelar det ingen roll hur många som läser den här bloggen. Är det många desto roligare för då kan man ha en dialog. Man kan träffa olika människor och få lite nya ideer och ibland skratta en hel del. men är det bara jag är det OK för här skriver jag om mina tankar. Och FACE IT någon bloggmiljonär kommer jag aldrig o bli.
 Jag har märkt något bland mina läsare framför allt de läsare som är mammor. Vill inte skriva om det just nu för jag ska observera ett tag till, men något konstigt är det ju. Min undran är om det är jag som det är fel på, mina åsikter eller om det är hela min blogg ?
 Säger bara så mycket att en bloggare slutade o följa mig(hon hade gjort det 2 månader) efter hon fick reda på att jag kom från Estland. Man undrar ju. Ingen stor sak för mig, men jag blir lite fundersam och frågan är hur många tänker likadant ?

 Men nu ska jag rulla i säng som sagt och blädra vidare i min älskling. Jag kommer o drömma i natt om fina papper och pärlor....
 Kram Kadri
Och om någon har missat det. JA jag kommer från Estland. Jag är en INVANDRARE och jag skäms inte över det !!! 


 
Förvirrade Morsan

det är inget fel på din blogg och absolut inget fel på dig! men jag förstår hur du känner dig... Och helt klart måste man inte bli grå och tråkig bara för man är mamma! det ska vara tvärtom! man ska vara lite knasig, det blir roligare så ;)

Angelica - fyrbarnsmamman

jo jag tror det jag oxå. Ja barn köttet brukar ju oftast läka snabbt och fint :)

thakock

Jag tycker faktiskt om din blogg som den är...=) Den har både humor,ledsamheter,kärlek och massa påhitt! Den har lite av allt så därför är den bra som den är.!

Fabbe

röstar på blogg nr 1!=) dandes