NU BLIR JAG BLOGG MILJONÄR

Ni har väl märkt att jag har fått en fånig reklam högst upp på vänster sida. Det är klantiga jag som har lagt den där. Jag o datorer... Jag är helt hopplös.
 Nästan alla bloggare har någån slags reklam på bloggen, vissa mera, andra mindre. Jag tyckte ju då att jag är väl inte sämre. Eller hur ? Gick då in på bubbleroom.se och valde en reklam format. Vad jag valde hade jag ingen aning om men så blev det att klantiga jag har lagt den högst upp  i vänster hörn. Hur man får den o hamna vart jag ville har jag ingen aning om, men det är en annan historia.
 Hur har det gått då kan man ju undra. Jag ha känat massor med pengar. Jag vet inte vadrt jag ska göra av med allt. Måste stoppa i madrassen en hel del tror jag för banken är redan full.

De här stora pengarna har jag känat på en vecka. Fast man får vänta 2 månader innan de betalas ut, men då.. då blir det STOOOOR SHOPPING.
angelica

sv: vad bra!:)



händer det något roligt i dag+:)

jennifer

jaa visstt är dom : )

prefekt till hösten nu också!

Både jackan och ´skorna kommer från ellos.se

=)

Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. det var riktigt smarrigt :D



Allt bra med dïg?

caroline andersson

härligt :D

Angelica - fyrbarnsmamman

ja det är många bloggare som har reklam nu för tiden tror att det snart bara är jag som inte har det :)



Oj vad skoj att du tycker det, hoppas du ska trivas riktigt bra inne på min blogg :)

attis

Hej vännen. Huvudsaken barne är friska. Lägg in reklamkoden under Bloglovin ex så slipper du ha den högst upp.

Kramen

thakock

sv: haha jag klarar mej jätte bra på 5 par =P

Köper också billiga skor. Lättast ju, kan handla så mycket annat då.



Ohh ja, coca cola e gott! ;)



Vad bra du tjänande på reklamen =P