NYA MIO KATALOGEN

Vi var på MIO möbler första gången i helgen. Tänk att jag har bott i Sverige snart 6 år och missat detta.
Jag tog med mig en katalog och hade nu någon minut över(jaja jag skulle ha klipt gräse).



Jag hittade massa fint till barnen, men det är dyrt det måste man erkänna. Ingen IKEA inte.



Den där vita hyllan vill jag ha. Om någon har en sån begagnad o vill sälja billigt säg till.



Och drömmsoffan är hittad fast jag tror de har satt fel prislapp på den.Den kostan 18.800. Jag tror punkten sitter fel. Ska den inte kosta 1880.00. 1880 kr Så där ser det bättre ut . Eller hur ?
Fast jag fyller ju år snart så ny vet ni vad ni ska köpa som present. Har ni ingen släp ? Inga problem ni kan låna våran.

attis

Om du går in i kodamallen och tittar var du har bloglovin oxå klämmer du in nästa kod därunder och klickar på spara kodmall.

Kram

Emma

Tycker jag gör inget annat än att vila hela tiden. hehe o mio katalog, vad är de för nått. som IKEA typ eller Ellos`?