NYA PANDUROHOBBY KATALOG

I dag är min lyckå dag. Min älskling har kommit. Nya PANDUROHOBBY katalogen är här. Nu kan man sitta timmatal och bläddra i den, köpa massa fina saker och lägga de på hyllan med en dröm att en vacker dag ska jag hinna fixa alla scrapbooking album och tilda docker...
Det blir en hel del handlat den här gånger med. pst! Säg inget till min man.
Blädra i katalogen(eftersom katalogs sida hackar just nu har jag bytt ut länken mot pandurohobby.se) HÄR 


Jag bara älskar , älskar.. Sa jag älskar ? Ja det gjorde jag... PANDUROHOBBY  !!!!!!!!!  HELA 468 sidor.

(klicka på bilden här kan du komma till katalogen om du har mozilla firefox)


Har ni hittat massa fint ? Det har jag.
Nettan

Jag har inte vågat titta i katalogen än ! Ha ha !



Ha en bra dag !

Förvirrade Morsan

jag fick också hem den idag, men har inte tagit mig tid att titta än... kanske ska göra det ikväll :D eller inte, blir nog bara att jag kommer slösa pengar jag inte har ;)