RÖSTA PÅ VECKANS BLOGG

REGLERNA SOM VANLIGT.
1 RÖST PER IP ADRESS.
DU HAR TILLS 18.00 PÅ SÖNDAG
DU KAN RÖSTA PÅDIG SJÄLV


1. DIXI WONDERLAND 



2. JO THE FASHION FREAK



3. MIKAELA-JAG BOR I LONDON



4. KUMPUMÄKI



5. FILOSOFIER FRÅN EN DRÖMMARE



6.

MISUNDERSTOOD

7. NATHALIE KARLSSON



8. MY LIFE IN WORDS



9. MADDES BLOGG



10. JENNIE


11. EMELIE MARTINSSON



12. JENNIFER



13. RILLIHUS



14. LINN



15. THERESE



16. BELLA



17. LINN NOREN



18. BARBIE NADJA



19. MAKE IT A DOUBLE



20. EWEZI



VISSA HEADER KOM INTE MED. VET INTE VARFÖR DET INTE GICK

NU ÄR DET UPP TILL ER O RAGGA RÖSTER
LYCKA TILL
Emma

joda, lite bättre mår jag. Hur är det själv? Vad ska ni hitta på för skojj ikväll?

kramar.

emmma

röstar på nathalie karlsson :D

Tarja

Nr ett... så häftig design och coola bilder!

nathalie

jag röstar på mig själv :)



och du kan testa lägga in min header nu för jag var tvungen och fixa lite grejer :)

Thea

Nathalie Karlsson helt klart ;) Nr 7

Madde

Jag röstar på min själv ;) Så nummer 10

Aida

Mikaela - Mitt liv i London



borde bli årets blogg

Mikaela i London

jag antar att jag röstar på mig själv då? (:

Dixi Wonderland

Svar: tack :D



Jag röstar på den bästa nämligen nr 1 HAHA

Johanna

Theresé Thörne ska ju bli veckans blogg såklart!! :D

Music Brings out The Best in You

jag vill rösta på nr 3 !!

Yasi

Jag röstar på nr 3!

A m a n d a [bloggenamandas]

3. :)

Johanna

Jag antar att man borde vara ridderlig och rösta på någon annan... nä vem försöker jag lura xD Jag röstar på mig själv nr 2

sandra

Nummer 10.

EMINA

nummer tio Jennie

Anonym

3. MIKAELA-JAG BOR I LONDON

♥Beckis♥

nr.10

Jenny

nummer 10 :D

Jennica

nummer 3 :D

Elin

Nummer 9

annika

RÖSTAR PÅ "MIKAELA-JAG BOR I LONDON" :D:D

Lowa

9

Johanna

kul att jag kom med. om man nu får rösta på sig själv så gör jag väl det.. :) nr 13

Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Jag röstar på nr 18 :)

Emelie

Vad kul att jag kom med! Jag röstar på mig själv, nummer 11, Emelie Martinsson

anna

röstar på nr 11, emelie martinsson!

Joel

röstar på nummer 11 för att jag måste :P annars blir hon arg!

MOA

nr 11, emelie martinsson

vanu

jag röstar på misunderstood! nr.6 :D

Ida

Emelie Martinsson, helt klart! Nr:11 :D

Erika

nr 3 :)

Anonym

Röstar på nummer 8! :D Hon hade jätte fin header

J

Nr11