SÅ HÄR KOMMER JAG SE UT I FRAMTIDEN

Läste en artikkel i AFTONBLADETS söndagbilaga: DÄRFÖR ÄR DU LIK DIN PARTNER.



Så det är inte bara jag som har märkt att de två är lika som bär.
Jag har ju alltid haft en teori att hundarna blir som sina ägare och samma måste väl gälla oss människor också. Och jag hade ju inte helt fel.
 Enligt George Living, expert på mänskliga beteender, väljer vi en partner som liknar våra föräldrar för att de ger trygghet till oss. Sen när vi redan är ihop kopierar vi varandras beteender. Vi tar efter partners leende etc och får därmed likadana rynkor och fåror i ansiktet.

 Så om några år kommer jag se ut så HÄR..(VARNING INTE FÖR SMÅ BARN ! KAN GE SKADOR FÖR LIVET )



Anonym

loppisar är kul! hitta ni något skoj :)?

takc så mkt (:

thakock

hihi. illa om man kommer se ut som sin partner.... =)