TACK MAMMA

Vissa dagar är det något extra o vara mamma. Dagar som i dag.
När vi kom hem från föräldramötet kom Carmen Ly och gav mig en stor kram och sa: TACK MAMMA ATT DU HAR GETT MIG SÅ MÅNGA FINA SYSKON. Och med gråten i halsen gav jag henne en puss.
Hur fin  var inte det ? Vilken underbar dotter jag har.
 Sen gick de o började leka med sin nya häst som de har fått i dag. Perfekt avslutning på en trevlig dag.











jjessicab

Åå, va fin hon är! Hon måste vara en jättebra storesyster! Roligt att se att hon och Jessica har så kul :) Ha en fortsatt perfekt kväll! Kram

Förvirrade Morsan

vad härligt att höra! fint med sån syskonkärlek!

Anonym

sv: Mysigt :D söta bilder !

Emma

Hej

Och välkommen till min nya blogg.

Kläder,skor,smycken.. och mycket annat kommer säljas för mycket bra och billigt pris.

så ta en titt in på bloggen...

du kommer inte bli besviken!



http://emmamarijana.blogg.se



Ha en bra dag!//E