18:E DECEMBER

God morgon till er. Ni skulle bara veta vad vi håller på med just nu. Men det får ni inte...
 Läste i alla fall min horoskop idag och det stog att det ska vara olycksdrabbade dag för barnen idag. Får väl binda fast de då. Det stog även att jag skulle flirta idag med någon. Kommer George Clooney hit ??
 Hur som helst är det fredag idag och dags för fredagsmus med godis. För sig kan vi kasta bort det med mys ge mig bara godiset. 
 Det är första fredagen på länge utan Idol. Hur ska man klara det då ? Vad ska man göra nu då ?? Vi får väl hitta på något... 
 Ha det så bra ni nu på denna kalla fredag och tänk att det är synd om mig. Bara 2 dagar kvar tills man hamnar i onåd.....


_____________________________

Ska visa lite bilder från gårdagens utflykt. vi kände för Mac Donalds och åkte dit bara för att vi ville... Ibland får man unna sig vissa saker. 


TITTA PÅ JESSICAS HÅR !!! HON SER UT SOM ETT LITET TROLL



TESSY SER INTE BÄTTRE UT


HÄR FÖRKLARAR JESSICA ATT HON ABSOLUT INTE VILL ÄTA GLASS, MEN FORTSÄTTER O SLICKA PÅ GLASSEN SAMTIDIGT.. JA VAD SÄGER MAN ? DET KANSKE FATTAS LITE DELAR DÄR INNE ..



SÅ GÖR MANNEN VARJE GÅNG BARNEN SÄGER NÅGOT GALET ELLER GÖR NÅGOR DUMT. SAMTIDIGT SÄGER HAN.. HAMELI..HAMELI..



OCH HÄR HAR VI CARMEN LY SOM DEFINITIVT INTE VILL VARA MED PÅ BILD. BAD HEAR DAY KANSKE ??

qb

ja jag vill ha sommar jämt! söta bilder!

Angelica - fyrbarnsmamman

haha, vilka söta bilder det var på familjen din

simone

Haha flirten lät ju givande iallafall :)

Anki

Hhaahahhahaha, din gubbe har ju humor, han har Yoga på McDonald, hahahaahahahahha, skrattar i hjäl mej!

ÅRETS BILD, du kan tjäna pengar på din gubbe, hahaahahahahaha!

Du är så söt Kadri, du ska ha fredagsmus i kväll, hhhaahahaha, förlåt att jag skrattar, du menar väl mys!

Det är det jag menar med att det är charmigt när du skriver!



Det kanske är gubben som ska ha fredagsmus istället, säg till din gubbe att han läser den här kommentaren, jag har skrivit! Glöm inte bort det, hahaahahahaha



Kram

Carolina

GEORGE CLOONEY ÄR MUMS HAHA :)

K

hehe jo har varit många sådana nu =P Men jag har ju överlevt så =P Hur är det med er då, börjar ni komma i julstämning ? =D

Martina

Haha jA du får nog binda fast dem då:) tror du på horoskåp? Mysig utflykt ni gjorde:) hoppas er fredags kväll och dag blir bra. Kram

Malle - Hockeyfru

hihi trollhår va de ja ;D så söta!

klart man ska unna sig saker;) mannen ser avslappnad ut hihi

Felicia

sv: Allt bra med dig idag? :)

Petter-Nicklas

Med tanke på att du kallar dina små för troll, så fattar jag varför din äldsta inte vill vara med på bild. ;)



Förresten så kommer din flört inte bli med Clooney, utan med undertecknad. Du kan ju lugna mannen din med att jag är upptagen av två eremitkräftor, så hela grejen är helt oskyldig.

thakock

Haha, vad trevligt ni verkar haft =P

♥ HelloNicki

Heeej babe!

Allt bra med dig?



Äntligen är man framme i USA :D



PUSS!

emma

tack så mkt gumman.. ja de finaste killarna man kan tänka sig.. först nu vet ja vad lycka är:)



va hittar ni på idag? kram