26:E DECEMBER

God morgon till er. Har nu försökt o skriva inlägg här i en timme och det har gått så där som ni ser. Jag håller fortfarande på och det har gått över en timme. Mannen säger att gudarna straffar mig för gårdagen. Jag hade tydligen varit elak i går.
 Ska berätta lite senare vad vi höll på med i går, men just nu har jag inte mera tid. Min mamma är fortfarande här och idag är det ju världens viktigaste dag. Alla dessa fredsdagar och barnens dagar är ju ingenting i jämförelse. I dag börjar MELLANDAGSREA.
 Jag har förberett dagen nogrant och länge. Jag har packat ner  matlådan, dricka och klätt mig i sköna o bekväma kläder. Jag har tagit med
 släpkärran och till o med beställd extra frakt från DHL för alla mina inköp. Och det viktigaste av allt. Jag har gett mannen en lobotomering. 
 Vi hörs senare. Ja, om jag överlevt dagen...
 


ps
jaaaaag  vill inte rädda mig.
mannen
 
thakock

ojoj shoppa på! =D

Emmaa

Tack så jättemycket :D !

Gun

Tack och lov att jag är nyopererad och slipper rean i år:D

Alexandra

s: nej det är inte alls roligt att flytta! :D

Carolina

Läs gärna dagens inlägg om svek och svara på frågorna. Jag behöver höra andras åsikter innan jag går under av tankar...

Simone

Hahahaha du är för skön! Gick shoppingen bra?

Ellis

HAHAHAHAHAHA jag dör <3