9:E DECEMBER

God morgon till er. Här har vi varit vakna länge nu. Har hostat nästan hela natten så det var omöjligt o sova ändå. Var helt säker att jag skulle hosta ut lungorna så jag försökte o hosta med stängd mun så att de inte skulle ramla ut medans jag hostade. Har hört att de var bra o ha kvar. 
 I går hade mannen tagit ledigt och varit i Carmen Lys skola hela dagen. Efter skolan tog vi en lång o sen luch med hela familjen. Det behövdes verkligen o lyfta upp humöret.
Den fina pizzerian är våran favorit. De har god mat och ser väldigt städat o ren ut. Ägaren verkar vara en mycket trevlig man. Han skrattar o ler hela tiden och skojar med mannen min.
Eftersom det går så bra med bantningen beställde mannen en hel pizza för sig själv. Vad då ? Han har ju gått ner 1 kg. Det måste ju belönas.









 På kvällen tittade vi på DH. Vad spännande. Sen hände det en hel del annat i går, men jag kan ju inte berätta allt. Då tråkar jag ju ut er.
 God morgon och ha en så trevlig tisdag.
 
Em

Hahaha! Det är ju klart, har man gått ner 1 kilo så skall man belöna sig med att gå upp ett också! Annars går det inte ihop! Din man är matematiker eller hur? ;D



Nää, njut och mys ni. Det skall man! Ha en underbar dag allihopa.



God morgon!

GÖZDe; JULTÄVLING

Hahah har du ingen pinsamm vinterhistoria?:)

Gun

Hahaha! Hoppas han inte gick upp hela kilot igen:)



Sv: Synd att du inte vann något. Om inte du följer med struntar jag också i att åka:( Det får bli operation istället..



Godmorgon!:)

Anki

Härlig, klart han måste få belöning



Kram

Emma

Hej gumman!

Ajdå, låter inte alltöfr skönt, hoppas det är bättre med hostan idag:)



De såg ju mysigt ut på den resturangen, och se så fina barn du har, 3 små söta flickor:)



Hehe, jasså? bantar din man? Så tjock är han väl inte , hehe..



Hur är det annars idag?

kramar.

HelloNicki

Hellooo :)



Jora min helg var super nästa börjar ju närma sig vilket känns skönt.



Annars? Hoppas du mår bra!

Malin

Ojojdå, hela 1 kg. Det var mycket! ;) En pizza på det så jämnar det ut sig.



Sv. Varsågod :)