BAKFUSK

Jag har tänkt o baka lucekatter. eftersom jag aldrig har gjort det innan har jag tänkt o fuska lite. Men bara buttelite.

Ida

SVAR: Tack så mycket :D<3

yasmine modell & blivande mamma

hehe ja vi får se. nej då kommer jag nog hem 24, på huddinge vill dom helst ha först föderskorna 3 dygn.

men man vet ju aldrig.

nu blir dte att kika lite tv kraaaam

thakock

vilken smart grej!

Madelen

=S nu blev jag förvirrad vet ej vad jag ska titta efter

vesna

haft en bra dag? =)

ävelicious

javisst är det :)

vad tycks om min nya design ? =P

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Ja, eller hur? :)

ABSSOLUTAARNELA

tack! :)

trevligt att höra! ;)

E M E L I E :)

sv: låter bra de ;)!

KRAM

Anonym

Haha det tycker jag också,,, :)

Förvirrade Morsan

sv; det blir förskollärare =) ska bli kul!



tack=)

Anki

Natti Natti

Malin

sv: Haha ja det var mycket att fira alltså :P



Fasen, det där kanske till och med jag skulle klara av att baka!? Måste nog kanske testa, hehe :)

it's fliz

hiih :)



sv; jo jag vet :o jag tror iaf jag vet vem som dog haha, men iaf så längtar jag tills nästa tisdag! :D

(¯`¬•» ★ B E L L S★

ja verkligen :D

Qb

gör du då?

K

haha ja!!! Var så jäkla lycklig för min lediga eftermiddag men tji fick jag! =P



Men å vad bra!!! Har aldrig sett att det finns fuskmixar för lussekatter också!!! PERFEKT!

Felicia

sv: nae verkligen inte :P göru? :)

caroline anette

sv; jag tycker det. tycker om att ha det rent :) dock är mitt rum väldigt stökigt oftast, hehe.

Emmii <3

Nej jag har heller aldrig vart på en så de skulle vara super kul. Ska försöka fixa till en sån efter jul och nyår..

Ellis

DEM blir tiny och de är inte alls 25 st. jag fick 19 små!

Em - Mamma till Malva, 090925.

Åh, jag testade att baka sådana idag. De blev lite brända men riktigt goda! :)