Gun

Dammet var väl skitsamma, men är det fotspår på eran dvd? :D

Anki

Fotspår på DVD:n, jag skrattar ihjäl mej hahhhahaahhaha



Nej damma det måste jag nog göra varje vecka åtminstone, hhaahahhhhhhahahahhahaa, försöker jag



Kram

Anki

Fotspår på DVD:n, jag skrattar ihjäl mej hahhhahaahhaha



Nej damma det måste jag nog göra varje vecka åtminstone, hhaahahhhhhhahahahhahaa, försöker jag



Kram

E M E L I E :)

sv: jodå, bara bra :)!

Gun

Sv: Det ser ut som mansspår;D

Stackars lilla dig! Det är ju jättesynd om dig när du är sjuk, fattar de inte det? :)

Anonym

Haha sådär ser det nog ut på våran dvd med skulle jag tro :P Kanske skulle kolla!



Sv: Haha ja man får nog hålla då!

Ellis

MEN KADRI du behöver en hemmafru lära av mig!!!!!

K

haha! Är det där fötter?! =P



Nä din blogg är väl inte tråkig?! Du uppdaterar ju ofta och har ofta bilder etc! =)

Josefine- mamma till Olivia

hihi söta fotspår :)