DEKORERA TÄNDSTIKSASKAR

Vi har pysslat massor de senaste dagarna. Ska visa er lite mera saker om jag hinner.
 Juldagen dekorerade vi tändstiksaskar. Det är billigt med tändstiksaskar så man kan göra många och barnen kan klippa o klistra hur mycket de orkar.
 Man kan klippa ut figurer/bilder från papper, limma på glitter och klistra fast klistermärken. Man kan egentligen göra vad man vill och
hur man vill.
Ett litet tips bara. Klistra inte över den delen du behöver för att tända tändstickan med. Det är lite viktigt o låta det vara som det är annars blir det inga tända ljus tyvär.
_________________________________
Tändstikkorna är köpta på JULA
Glitter, lim, tags, papper är köpt på Pandurohobby
Pennorna på LIDL







thakock

Vad roligt barnen måste haft! =D

Em

Vad roligt! En billig och bra idé som barnen säkert tycker är kul. Du påminde mig om att det där har jag själv gjort när jag var liten, det hade jag glömt. Jag gillade det. :D

Sv: Tyvärr, jag vill nog behålla henne alldeles för mig själv. :D

emma

hehe jo de va de-.. hoppas ni haft en bra jul? mysig stämning, snö ute o glada miner:)?

Hur gjorde du när du ammade, hur lång tid hur mkt och hur länge på varje bröst? och hur gjorde du när du pumpade?

kram

Emma

när du ammade, höll du var 3-4 timme eller du gav bröstet när barnet ville??

jo ja har sådan elpump är hemma som ja fått låna.. men dem på amningskliniken sa att om ja ska amma så ska ja inte pumpa utan bättre att han suger..



vi var där idag o gav amningsnapp, konstigt nog funkade det. och vi har gjort de 1 gång sen vi kom sen och ska snart prova igen och se hur de funkar..



hur länge var barnens pappa ledig när Tessy föddes?? Var han hemma med dig i några veckor eller du va ensam hemma och han började jobba direkt ??

kram

julia

bra tips :)

Louise

2010 närmar sig med stormsteg, Ikväll kl 20.00 är det röstning på min blogg, Vilken Nyårsklänning tycker DU jag ska ha i år? Hade varit jättegulligt om du ville säga ditt ord och ge lite feedback åt mig=) Kram kram

Gun

De är ju jättefina! Förstår att det är roligt att hålla på med.

Josefine- mamma till Olivia

KUl med pyssel :)