FÖR ATT RÄDDA MANNEN

Egoinas mamma  sa att jag skulle öppna paketet . Hon sa att jag skulle säga till mannen att ifall det var bomb ville jag offra mig för hans skull. Men jag tänker o skylla på Egoinas mamma för det var hon som sa till mig o öppna. Jätte fult av mig jag vet.
 Så nu har jag öppnat paketet. Och där inne var en korg. Vad finns i korgen då ?

Ellis

Haha öppna den med då!! :O



sv: Haha ja jag har ju en bakplatta hemma som jag använde mig av och russin hade jag i skafferiet som var några år (flera årtusende) gammal som jag körde med ! :D Dock brände vi ena plattan pga att min idiostiska syrra dränkte dem i ETT HELT ÄGG!!!



läkaren skulle ringa men de verkar inte veta vad telefon är...

f

ja ^^

Miss Dramaqueen

Men nu har ju du öppnat halva, är det inte någon annans tur nu;)?

Sara

Hehe ja, visst är det underbart :P Här hemma hos oss så har jag gömt tuschpennorna i ett skåp ovanför kylskåpet :)

Em

Har ni katt? Jag misstänker att korgen är full med möss så katten får något att leka med! :D

f

okej :)

Ida

SVAR: Hehe :P

Erika

sv. Ja den i mitten gillade jag med :)

ABSSOLUTAARNELA

haha, ja! :P

HANNAH - kolla in min blogg!

sv: nej men gud nej :)



rösta jätte gärna på mig som veckans blogg hos: http://aelfs.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-igen-rosta-nu-2-ganger.html#comment , jag är nummer 5 :)

Madelen

Men kommer inte in på det =(