HELGENS LOPPISFYND 1

Det var ett tag sedan jag visade upp mina loppisfynd. Först var mannen sjuk, sen var jag sjuk och sen har det kommit massor av saker emellan. Men nu har jag samlat ihop allt vi har köpt de senaste tre veckorna och kommer o visa det till er idag.

En fin sommar klänning till Carmen Ly, H & M, 5 KR



Sommar klänning, BRANDON, 5 kr
Top/linne, H & M, 5 kr



Kavaj med fina broderade blommor, KAPPAHL, 5 KR
Top, KAPPAHL, 5 kr
Top, PO.P, 5 kr



Klänning, LINDEX, 5 KR
Sommar byxset, H & M, 5 KR



Klänning, M.O.S, 5 KR



Top, KAPPAHL, 5 kr
Jeans kjol, CUBUS, 5 kr



Sara

Superfina loppisfynd! Ja jag förstår att det är lätt hänt att pennorna glöms framme.. Det var så Jonah fick tag på tuschpennor när vi var hos mamma/mormor, moster och morbror som är 8 och 9 år hade glömt pennorna framme :P



Jag ska läsa till undersköterska, och efter det ska jag läsa vidare till barnundersköterska.. Så jag kan jobba på barn 4 och förlossningen och liknande :)

annsan_s

Hahahahahaha. Då hinner du klart innan jul! Fniss



Superfina kläder! Ha en fin dag. kram

Sara

Ja, det gör det.. Och jag är trevlig, och kommer förhoppningsvis bli kunnig :P

N I L M A

vilka fina grejer du hittat! och billiga :D

INESITA LEVER BARA LIVET

Tack. =)=)=)

mina

Skoj när man hittar massa fina kläder till bra prins..Ta dig tid innan du ska gå & lägga dig & läs boken.Ha en bra fredag..

Josefine- mamma till Olivia

Fina fynd :) Skulle vara kul att gå på loppis oftare en vad man gör, för vad man kan fynda! Jag går väldigt sällan tyvärr.