HUR SMART VAR DET

Har ni någon gång skärt er med ett pappershörn i fingret ? Det djorde jag idag, igen. Speciellt smart var det ju inte för det gör fruktansvärt ont. Man kan svära o hoppa upp o ner, men vad hjälper det? Ont gör det ändå. Men en sak är säkert. Man kommer o göra det om och om igen.
Ibland lär man verkligen ingenting.
Veronica

Hehe ja, det har du ju rätt i. Jag brukar skära mig ofta fast på bagagetaggar (jobbar med incheckning). De är grymt vassa i kanterna och man blöder tonvis ;)



Hoppas du får en fin eftermiddag/kväll i din Villa Villerkulla :D

Ellis

Papercut är det värsta som finns -ju rakare snitt ju mer svider det!



sv: nej jobbar ej - jobbar på ons nästa vecka! Skönt.

Magen har varit åt helvete inatt - kunde knappt sova. Helvets ont - men men.. man lär sig leva med smärtan :D

Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕

hehe, har tyvärr inte haft tid denna vecka :/<3

Ellis

Nehe varför inte?

mina

Så liten är inte min mage..om du tittar på de andra bilder när man står upp så ser du att den är mycket större än när man sitter som dagens bild..KOmmer sakna den jätte mycket..har tur att allt sitter på mage :)

Jennie

aj! de gör ont..