JAG ÄR EN SMART BRUD

Jag var jätte sjuk i morse även om jag får nu säga det själv. Ni vet ju att vi kvinnor är ju aldrig sjuka på riktigt. Det är bara en massa gnäll enligt mannen. Ja, då måste det väl vara så för män är väl klokaste varelser i hela världen. Ok kanske inte det, men det lät väl bra.
 I alla fall tänkte jag att några alvedon och jag skulle få min loppisrunda trots förkylningen. Jag fick ju min loppisrunda.  Jag fick även en besök på MAX. 
 Nu är vi hemma igen och jag fryser som en hund. Inte att jag skulle veta hur en hund fryser , men så säger mannen att jag gör. Han säger även att jag ser ut mera död än levande. Det kanske inte var så bra idee trots allt o åka till loppis. Men vem sa att jag var klok.


ps
hur sjuk ska en kvinna vara innan hon inte pallar loppis??
Jag tror nära döden
mannen
 
Ellis

Då är vi två!



Mitt magvärk började igår morse och har blivit värre.. ärsängliggande och mår jätte dåligt just nu =(

Saddi♥

hhee, tack :)

Det är min kompis, de ösvart o grå randiga är mina ;P

Kram!

f

du är med och tävlar om att bli veckans blogg :)

Emmelist

nej usch nej...det är verkligen inte ngn höjdare :( pysslar ni med idag då?

alexandra

Tack. :-)