MANNEN OCH JAG- DIABETIKER

Mannen uppmärksamar mig att en blomma i sovrumsfönster borde vattnas. Vad då ? Vattnar den inte sig själv ?

MANNEN: Du borde kanske vattna blomman.
JAG: Borde jag ? Jag har ett glas saft i sovrummet. Jag kan väl vattna med det.
MANNEN: Men det kan du väl inte göra.
JAG: Vad då har blomman diabetes ?
MANNEN: Va ?
JAG: Diabetes. Men oroa dig inte det är sockerfri saft.
MANNEN pustar ut: Och vilken tur då.
vesna

surt :(

Anki

Hahahaahahahaha



Kram

Madelen

Ja de vill jag gärna ha =)

it's fliz

sv; va det en seriöst kommentar :p

Ida

SVAR: Riktigt fina! :)

(¯`¬•» ★ B E L L S★

a jo jag vet inte kul de inte : /

tack sötnos :D

thakock

Haha jag brukar ge mina växter mineralvatten ;)

it's fliz

sv; haha jaha, trodde du inte v a det ;p NEJ JAG VET, man blir obsessed! när det är slut så längtar jag alltid tills nästa tisdag,



p.s svara på min "dagens fråga?"

Erika

sv: hehe okej, men det är skönt att inta ha för mkt planerat :)

E M E L I E :)

sv: hihi (a) ,

hänt denna tisdag då ?

KRAM

ABSSOLUTAARNELA

tack du! ;)

hur mår du?

Malin

HAHAHA!!! Nää hoppas inte blomman är allergisk mot saften :P

Anonym

sv; ja den kommer tryckas, och sedan ställas ut på ett bibloteket.

det är ett skolprojekt vi har just nu.

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Okej :)

Emmaa

Aha okej ^^. Kul att du svarade :).

Händer det nått skoj i veckan då? :)

Malin

Varje gång jag läser din blogg så står det någonting humoristisk! Underhållande på hög nivå :D Haha!



Sv: Tack så mycket!

Jo, riktigt bra att jag fått jobb ett tag framöver i alla fall :)

Ellis

hahahahaha total bäst!

Josefine- mamma till Olivia

svar: hehe får hålla tummarna att man vinner boken :)



haha ni är för roliga, tur att det är sockerfritt om nu blomman är diabetiker :P