MANNEN OCH JAG- DÖDSANONSEN

Mannen läser dödsanonser varje morgon. Han gör det för att kolla om han har dött för det ska tydligen vara helt idiotiskt o jobba hela dan om man är död. Man vill väl inte åka till jobbet i onödan.
Denna lördag är ingen undantag...

MANNEN: Oj vad många som har slutat röka. En har hela fyra annonser.
JAG: Han var väl älskad.
MANNEN: Kommer du o sätta en fin dödsanons i tidningen ?
JAG: Nej.
MANNEN med trulläpp: Varför då ?
JAG: Jag tar pengarna o åker till  Ullared.
MANNEN: Gud vad skönt att jag slipper då.
JAG: Du ser vilken perfekt fru jag är. Gör dig glad även när du är död.

ps
hurraaaa jag slipper ullared
mannen


Malin

Tack så mycket! :)



Haha vad glad man kan bli för att slippa en heldag med shopping..hur man nu kan bli glad för att slippa ;)

felicia - hello kitty <3

visst är den :D



http://emeliepeterssons.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-1.html#comment

snälla rösta på mig !

Hade vart superduper sött alltså<3

jag är nr 3 :D

Anki

Tror nog att jag säger godnatt nu



Natti natti

Kram

Gun

Hahaha! Då hatar man att shoppa!:)

Ida

SVAR: Haha, aah ;)

ABSSOLUTAARNELA

haha, ja! :)

hårinpackingen är bra!! :D

Janne

Mannen: Jag tycker likadant som dig. Har man varit en gång i Ullared så vill man aldrig dit igen. Aldrig! Tokiga kvinnfolk!

Kadri

sv. Som att fiska våre bättre ???

till Janne

den förra kommentaren var till dig