MANNEN OCH JAG HANDLAR

Mannen och jag skulle handla på LIDL. Vi har precis parkerat bilen och jag går ur bilen..

JAG: Ska du inte med ?
MANNEN : Jag har ju jobb kläder på.
JAG: Älskling du har mjukisbyxor på.
MANNEN: Ja, precis jobbakläder: Vet du hur svårt o krävande jobb det är o slumra på soffan ?
JAG: Stackars dig. Vi vill väl inte att du ska jobba ihjäl ikväll så du har Tv förbud
MANNEN: Ne, det var inte så jag menade...

Jag har då varit o handlat ensam och köpt en bukett liljor.

MANNEN: Har du köpt blommor ?
JAG: Ja det har jag
MANNEN: Betalade du med mitt kort?
JAG: Så klart.
MANNEN: Grattis älskling. Då har jag köpt blommor till dig. Är jag i bättre ljus då ?
JAG: Nej då. Jag tror att du vill köpa en ny klänning till mig också. Ska vi åka till Marieberg ?
MANNEN: Ja älskling. Allt du säger.


Lovisa

sv; Tack! Haha, inte jag heller! Tur att det finns modiga killar i klassen som vågar sig på sådant ;)

N I L M A

hahaha! undrar om det funkar här också :)

HANNAH

SV: tack för din fråga :) allt bra?

E M E L I E :)

hejhej, hur står det till här då ?(A)

Pania

sv; Kul att du tycker om den, jag blev helt förälskad, haha :D

Em

Hahaha! Jag tycker du "hanterar" din man mycket bra!

phiie

Jaa det finns massvis!! :)

Gun

Hahaha! Det är visst inte bara jag som har en bra man.

ELLEN - eeederholm.blogg.se

hehe okej :P det är för somtigt enligt mig just nu

vesna.blogg.se

gulligt=)

Saddi♥

ååh tack!

Och varsågod. ♥

Följa mig på bloglovin? :)

Kram

Ellis

Haha lyxfru it is!

Emmelist

vad roligt att du vill vara med :D några planer denna fredagskväll då? :)

alexandra

söt blogg. :-)

Hell's Bitches - The Naked Truth

Lidl är grejer de :)

Malin

Haha! Väldigt anstängande att slumra på soffan ;)



SV: Filmerna är riktigt bra!

Janne

Stackars mannen! Inte nog med att han inte får ta sin välbehövliga vila på soffan ifred, dessutom måste han betala dina onödiga saker! Klänning är helt onödigt. Sexiga underkläder däremot.... ;D

till Janne

från MANNEN: Hallelujah. jag är inte ensam o förstå hur kvinnor ska kläs.