MANNEN OCH JAG- VISDOMSTÄNDER

Mannen och jag började och fixa oss i årdning för att hämta min mamma som kom från Estland idag. Tessy var väldigt grinig och ville inte alls samarbeta.

MANNEN: Vad  är det som är fel med henne ?
JAG: Hon har fått fyra tänder där uppe. Tänk själv när du fick dina visdomständer hur ont det gjorde.
MANNEN: Jag har redan tagit ut de.
JAG: Jag har inte ens fått mina ännu.
MANNEN: Det märks.
JAG: Va? Du har dödslängta idag?
MANNEN: Så klart. Tänk att svärmor kommer och jag måste stå ut i åtta dagar. Det är enklare o dö.
JAG: Onej älskling. Du ska vara snäll som en kyrkopojke och le hela tiden och göra precis som jag vill.
MANNEN: I närmare eftertanke du behöver inga visdomständer. Du överlistar mig ändå.

ps
allt som vanligt
mannen
Ida

SVAR: Hehe :P<3



Förlåt för sent svar, men jag har haft fullt upp<3

JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja eller hur, tyckte också dem var grymt snygga! :)

Hoppas du får en mysig kväll ;)

thakock

Åhh, vad trevligt att din mamma kommer! =D

Anki

Jättetrevligt att din mamma kommer



Kram

Em

Det är när de växer ut som man slutar vara vis.. :D

Ellis

Haha girlpower! <3