OCH SÅ HAR MAN VARIT OTROGEN, IGEN !!!

Jag har inte kunnat blogga idag. Vi har varit på IKEA, bauhaus och Jula...ja och sen har jag varit otrogen förståss. 
 Jag tycker själv att jag har varit duktig på den frånten. De senaste tre årena har jag vänsterprasslat bara 3 gånger. Tre ynka gånger. Det är väl tilllåtet?
Det kändes hemskt o vara otrogen när man visste att mannen satt o väntade i bilen, men han kunde och ville  ju inte vara med. Han är ju utkastat.  
 Så jag smög ensam in i lokalen och hoppades att ingen skulle se mig. Vilken skam o bli upptäkt mitt i otrohets akten. Jag smög mellan hyllorna och la ner lite saker i kundkorgen. Med hjärtklappning, skakande händer och svettningav  klarade jag av det. Det var skönt samtidigt som det var skrämmande. Med ut kom jag med en hel lass med det förbjudna.
 Men Gud straffar oss brottslingar genast och väl ute i parkeringen  med mina nyinhandlade varor från Ica maxi halkade jag o ramlade på isen. Så där fick man när man bedrar sin man.


ps
och den är man gift med
mannen
Gun

Hahahahahahhaha! Du är himla härligt rolig!:D Kram

evelina

ja för det är det :)

Ellis

hahahaha det är redan inristat i sten - gud straffar vissa omedelbart! :D



sv: hahaha ojoj får jag BÅDE JESSICA och MANNEN?

Em

Men inte har de väl dildoer på Ica Maxi? Eller? Det finns Ica Maxi här i stan, jag kanske skulle börja handla där... :D

Emma

hej gumman.. ÄNTLIGEN så kan man skriva till dig.. hoppas nu inte de blir sådan tråkig sörja igen..

hur är det med er ikväll? kram

vesna

ha en underbar helg! :)