POTTRÄNING

Jag måste erkänna att det med pottan går inte så vidare bra. Tjejen är nöjd med saker som de är och har helt enkelt inte bråttom.
Hon tycker att det är helt enkelt lättare o kissa i blöjan. Kisset kallar hon för vatten och när hon kissar säger hon vattna. Jag ska kanske vara glad att hon inte vill ´´vattna´´ blommorna med sin ´´vatten´´.
Ibland kan hon göra mig glad och kissa i pottan. Då får hon massor med beröm av mig. Mannen tycker ju att det är orättvist för han får inte sån beröm och trots allt klarar han ju av det där med kiss o bajs varje dag alldeles själv. Ja, han är duktig han.
 Jessica tycker att allt det där som kommer in i blöjan är roligt. När hon har bajsat i blöjan kommer hon springandes jätte glad o annonsserar BAJSAT som det skulle vara världens största nyhet. Då börjar hon packa bakåt och säger NEJ, NEJ, NEJ TITTA SJÄLV. Då tittar hon och säger förvånat BAJS, BLÄÄ som hon hade förväntat o hitta där något helt annat. En bil eller en docka kanske ?
 Det där avklarat springer hon till toaletten säger JESSICA GÅ POTTAN bestämt. Man måste väl ge en order till sig själv. Då tar hon av blöjan, sätter sig på pottan och sitter där hela 2 sekunder innan hon reser sig. Tittar då på mig frågande och undrar säker om jag är nöjd nu att hon satt där.
När jag då vill torka henne reser hon handen och skriker NEJ, NEJ  TACK, JAG SJÄLV och  tar toalettpappersrullen och torkar och torkar. Ja det kan gå säkert en hel rulle åt gången om man skulle låta henne o hålla på och särskilt rent tror jag inte att det skulle bli. När allt det är avklarad och hon har fått en ny blöja säger ho SÅ SÅ som hon skulle vara världens duktigaste tjej och springer vidare. Och varje gång står jag där undrande ÄR JAG SÄKER ATT DE INTE HAR BYTT BARN PÅ BB ?


thakock

Haha, stackare!

Men hon lär sig nog snart ska du se! =P

N I L M A

hur gammal är hon?

simone

sv: Jaa, absolut - jag är ju helt såld på sådan, ockult och skräck :)

it's fliz

haha coolt :)

sv;jo, och jag älskar låten! :)

HANNAH

sv: tack så mkt :)

Elin :)

sv: tack så mke! (:

Em

Hahaha! Du gör ju helt rätt som berömmer henne när hon äntligen kissar på pottan, så det kommer nog. Men när hon kommer och säger ifrån att hon har gjort i blöjan, får hon beröm då? I så fall så kanske du skall dra ner på det positiva där (men inte gör adet negativt ändå) så att hon heller vill på pottan för DÄR får hon JÄTTEMYCKET beröm. Men jag tror du redan har tänkt på det.. Jag kunde liksom bara inte låta bli. :D

louize

I'm back on track!

Börja kommentera igen så kommenterar jag din söt :>