TÄVLING-2 STYCKEN FRIIS & COMPANY HALSBAND

Jag hade en tävling ett tag sedan, men ena vinnaren hörde aldrig av sig och det har nu gått över 5 veckor. Jag hade en extra halsband till så jag tänkte att jag skulle tävla ut en av varje igen. Hoppas att de som vinner kommer o höra av sig den här gången.
________________________________

Här kan du vinna en silverfärgad eller en guldfärgad FRIIS & COMPANY halsband.

Så klart våre det trevligt om ni skulle länka o skriva att ni är med i tävlingen, men det är ingen tvång. Alla har lika chanser bloggare o ickebloggare. Alla mina läsare är lika värda.
Det är mina gulliga barn som kommer o lotta ut en vinnare den 24 december!!
 Du får lämna din emajl adress i när du lämnar kommentaren så jag kan ta kontakt med dig. Jag kommer också lägga upp vinnarna på bloggen. Kolla om det är du. Om du inte har tagit kontakt med mig efter  30 dagar kommer jag låtta ut halsbandet igen.
Skriv bara ditt namn och att du vill vara med i tävlingen i kommentarerna här under. Glöm inte o skriva vilken halsband du vill ha.

1 HALSBAND PER VINNARE. Det blir alltså två vinnare. En som vinner guldfärgade och en som vinner silverfärgade halsbandet.

Något som är oklart ?
Då kör vi igång......


TEXT PÅ KRONAN ÄR: GIRLS LOVE FRIIS & COMPANY

OBS !!!!! CARMEN LY HAR VALT UT TVÅ VINNARE . NR. 1 OCH NR 11. Hon är konstig med sina nummer i bland. Numrerna är räknad uppifrån o ner och bara räknad med de som ville vara med.
Hoppas att ni andra inte blev allt för besvikna. Bättre lycka nästa gång.

SILVER: VESNA
GULD: EMELIE

Lämnar en medelande i era bloggar.





vesna

Jag är med :) i want silver ^^,

thakock

Guld! Jag är med! =P

Ida

SVAR: Hahaha, jätte ;)



Jag vill vara med :D Det spelar verkligen ingen roll vilket, båda var jättefina :D<3

JULIA - fashionbyjulia

SV: Jag håller med dig! :-) Kul med tävling, avstår dock denna. Hoppas du får en trevlig kväll! ;)

it's fliz

jag är med :)

sv; joo hahah och kul va det, :D

vesna.blogg.se

aaa tyvärr!

camilla

Hej

jag vill oxo va med spelar ingen roll vilket jag får båda va fina. kul att du har tävlingar.

Vi sågs på loppisen i lördags, du köpte hunden till din mellersta dotter av mig.

Ha det bra

camilla

Förvirrade Morsan

jag är med :D silver vill jag ha =)

till Camilla

sv. vad roligt att du vill vara med. Jessica älskar sin hund. Vad världen är liten att man kan träffa sina bloggläsare på loppis.

evamar

Jag vann ju det guldiga senast så jag kan väl anmäla mig för det silvriga. Länkar såklart så fler kan vara med:

http://evamar.blogg.se/2009/december/halsband-24-december.html

petra

Eftersom just halsband är ngt jag är väldigt svg för så måste jag ju vara med i denna tävling, ursnygga halsband måste jag tillägga :)



Båda är lika fina tycker jag men silver är nog det som jag skulle vilja ha i första hand eftersom det är det jag brukar använda, men det hade vart kul med guld också eftersom jag knappt har ngt i guld...hehe. Lite svåt att bestämma mig :)



Ha en fortsatt trevlig kväll nu iaf :)

Sanna

Jätte fina halsband och jag är jätte gärna med och tävlar om dem!

Så svårt att bestämma vilket man helst skulle vilja ha - så du får den äran att välja åt mig om jag skulle ha turen att vinna!



Kram och God jul

Cilla

Jag var med i förra tävlingen och önskar mig det silvriga! De är så fantastiskt fina!

Emelie

Jag var med i förra tävlingen och är absolut med igen och hoppas på en vinst ! Dom är ju så fina :)

Ha en bra dag ! kram

My

Oh kul med tävling!

Jag är med !!

kvittar vilken färg båda lika snygga!

mathilda

åh viket söt halspand jag skulle villa ha den i silver om jag vann

kram

nathalie

jag är jätte gärna med! Jätte söta halsband!

Tess [Stylish Butterfly]

JAG VILL VARA MED OCH VINNA ETT HALSBAND FRÅN VACKRA FRIIS & COMPANY!



Silver och guld färgat spelar mig ingen roll då de är båda lika vackra. Dessa har jag inte fått tag på och jag är ett otroligt stort fan (besatt) av Friis & Company så nu håller jag tummarna för mig.



kram och trevlig fjärde advent.



(tess @ stylish-b.se)

Carita

Jag vill gärna vara med :) Önskar mig det i silver i så fall :)



Ha en fin dag!

Nelly

Jag är med och tävlar!

Texten stämde, girls love friis & company :)

om jag vinner så skulle jag vilja ha halsbandet i -silver- :)

hoppas på tur, kram!

Susanne

Jag hoppas på att vinna silverhalsbandet!

Vet en tjej som skulle bli jätteglad!

JENNIE - HUMORBLOGGEN

Jag vill vara med! =)



Detta skulle vara en perfekt julklapp,

den finns faktiskt på min önskelapp.



Jag är arbetslös, fattig och pank,

jag har inte råd att köpa detta, för jag äger ingen bank.



Så snälla låt mig detta vinna,

låt mig känna mig som en riktig kvinna!



Jag skulle använda det varje dag,

som om det vore min viktigaste lag!



Gabbies

Åh jag blev kär i dessa halsband förra gången du lottade ut dem så jag e glad att jag får chansen igen! Skulle gärna vilja ha silverhalsbandet!

Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/december/halsband-2.html



Hoppas på tur!

Jeanette

Oj! Hur kan man missa att höra av sig? Jaja, tur för oss andra för nu får vi en ny extra chans att vinna. Det är bara att tacka, bocka och hålla tummarna.

ElinArmour

Jag är med & tävlar om den silvriga :)

Annika aka PyretPepsi

Är gärna med och tävlar om endera, lika fina bägge två!



Har länkat:

http://pyretpepsi.blogspot.com/2009/12/tavla-hos-livet-i-villa-villekulla-vinn.html

Love and be proud

Jag deltar gärna!!! :) GOD JUL!!!!!!

My

Om jag vinner skulle jag vilja ha det silvriga halsbandet och ge till min vän i försenad julklapp, eller bara som en present! :)

Hedvig

Om jag vann skulle jag vilja ha det silvriga halsbandet=)

Ha en underbar Jul!:D

Nathalie

jag är med! :D

om jag vinner vill jag ha det silvriga halsbandet! :D

Sallyomuffy

Hej Hej!

Så fina halsband ni lottar ut!

Jätte fin blogg också.

Jag är mer än gärna med i din tävling.

Om jag vann skulle jag vilja ha halsbandet med färgen guld.

Den är verkligen jätte fin tycker jag.

Hoppas att du har en bra dag, God Jul o Gott nytt år!

Kramar från Sallyomuffy

Madde

Om jag vann så skulle jag definitivt hålla ögonen öppna för ett vinnarmail :) Håller tummar och tår och hoppas på det bästa :)

god jul!

EMINA JAKUPOVIC

jag är gärna med och tävlar, spelar inte roll vilket halsband det blir, båda är lika fina!

clea

supersnygga halsband!! skulle jag absolut vilja ha ett av i min ägo :)

jag tog och länkade till min blogg:

http://cleaclea.blogg.se/2009/december/24-december-halsband.html

god jul!! kram, clea

Tova

Åh! Är gärna med och tävlar :)

Spelar ingen roll vilket, båda var lika fina faktiskt :)

kram

Jessica

Åh så fina! Jjag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag gärna vilja vinna det silvriga men älskar det guldiga också! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/december/vinn-en-silverfargad-eller-en-guldfargad-hals.html#comment



Hoppas verkligen på tur!

/Jessica

Ylva

Är jättegärna med och tävlar om silver-halsbandet :)

kramar

Ulrika

Vill gärna vinna guld-halsbandet, hoppas på tur!!

GOD JUL!!

hanna

är med oh tävlar: önskar mig det guldiga:)

Amelia

Är gärna med och tävlar =) Håller tummarna !!

Tess [Stylish Butterfly]

GRATTIS till de som vann. Tråkigt man inte vann för ett av dem hade varit fint till min Friis samling.