VARNING FÖR PUCKAD MAMMA !!

När en förälder kommer på en bra sak ska denna föräldern tipsa andra föräldrar. Men nu är det så att jag har inga nyttiga tips o ge till er. Så jag måste ge er en tips som ni inte får göra.

 När ni lägger ert barn o läser en fin saga eller sitter o vaggar bebisen. Ni har tänt nattlampan och sjungit vagvisan. Ni har fått så fint o lugnt o bebisen har somnat.  När ni då smyger ur rummet och försöker o gå så tyst ni kan öppna då inte dörren så att ni slår tårna mot dörren för då skriker ni av smärtan och väcker hela huset och ni får börja om med hela cirkuset igen.
Gör inte om igen för jag har provat och det var riktigt PUCKAT.

ps
lösningen=skyll på mannen
mannen
Anonym

Haha ja så klart nåt ska vi väl ha er karar till hihi.

Veronica

tarja

Klart det är mannens fel! Han måste ju distraherat dig på något sätt,,, här är det ALLTID mattias fel om jag skadar mig även om han inte är hemma...

caroline anette

svar - jaha, hehe, hur blev pannkakorna då? :D

caroline anette

pepparkakorna menade jag ju såklart, HAHAH xD

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Nej, det är inte julafton om 24 dagar men den andra gissningen var rätt :D

simone

sV: Jaa, dom kostar en krona dom :)

t a k a i ♥

svar:

böcker till min dumma kurs :<

LIENE

sv: Bra att du håller med. Många säger att det är inget att oroa sig för.

till veronica

sv. Håller helt med. Hur går det på nya jobbet ?

Anonym

tack det går bra men nu är jag på netto iallafall.

Veronica