VI MOTIONERAR

Det med motion vekar ju onödigt när vi alla hamnar i samma ställe i alla fall. Ja, alla ni snälla människor i alla fall. Jag kommer o hamna våningen under er så var snälla o festa inte för mycket så jag kan såva i lugn o ro...



Men visst motionerar vi också ibland. Till exempel har mannen köpt tre träningsmaskiner. Det var jätte tungt o jobbigt o bära in de och sätta ihop. Bara det räckte för ett år. Och sen måste man damma de och det är ju motion för nästa åt.
 Men sen motionerar vi ju i vår vardag också. Som i dag då. Jag springer runt o klär barnen, lagar mat, plockar saker, jagar barn och gör diverse andra onödiga saker medans mannen är duktig o åker skidor(läs: han sitter på soffan och tittar på skidåkning på TV)


ps
det är körigt i dag
mannen
FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Tack för dina frågor :D

thakock

Vilken motion! =D

Anki

Ja det är lite knepigt detta med motion, hahahhahaaha! Men ack så viktigt speciellt för de som är sjuka eller har problem med hjärta osv,



Kram

-------------- NORA - HOTVOGUE ----------------

Hej! Tänkte kika in och önska dig en trevlig tredje advent och lucia =) Hoppas du mår bra idag?

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

Jag har svarat på en del av frågorna nu som handlar om mig, gå in och se om någon av dina frågor har blivit besvarade! :)

Pia

Hahaha.. Vi hade både en cykel och en löpband ett tag.. Men det blev för jobbigt att dammtorka dem så de åkte ut!! Man kan ju bli överansträngd och det är inte bra! ;o)

INESITA LEVER BARA LIVET

Aa det är sant =)

Mandz

Ja absolut! men jag ska försöka bli bättre på det här med bloggen, jag ska bara göra om designen och sånt lite, för jag tycker min är så trist..