EN SLITEN KVINNA GER SIG

Jag är trött o sliten. Helt slut. Jag tror att den minsta hjärncellen har också lagt av. Så bäst att jag går o lägger mig innan jag börjar skriva tokigheter. Får se om ni följer med mig in till morgondagen i vårat liv i villa villekulla.

Kram o puss Kadri
jjessicab

Hoppas att det inte gör någonting att jag rekommenderar din blogg på min blogg. Säg bara till så tar jag bort det ifall du vill :) Kram

Sosso

jo då jag kollar in =)



natti

Emma

Hoppas bara ej att de slår henne , jag blev själv mobbad som liten , sån påse man lägger ärtpåsarna på i gympasalen, den va gjorde av hårt rep med alla ärtpåsar i , sån fick jag i magen en gång, sen har ja fått örfilar och utstöttning , ja. Jag önskar din dotter slipper sådant.

De är så många som gör självmord pga mobbing/känner sig utstötta..



Varför kan inte alla bara ta hand om varann , istället för denna krig,ondska,våld?



Idag ska jag snart få se plutten, oh jag är så orolig, hoppas verkligen allt är bra med den. Hehe jag håller på skriva henne hela tiden, men de går ju inte kalla den lille för hon och sen när man föder så kanske de är en han istället:)



vad ska ni hitta på en dag som denna?

Här tittar solen fram iaf, men blåser som in i!

Ha en super dag:)

Kram