HJÄRNAN HAR BLIVIT POTATISMOS

Det är varmt, alldeles för varmt. Jag har svettats hela dagen. Har försökt o dricka mycket , men det hjälpte inte. Har fått huvudvärk ändå.  Som en extra bånus har jag också fåt ont i magen. Känner mig helt färdig. Hjärnan är helt mosad och färdig för lagning. Men hur lagar man en mosad hjärna ?? 
 Det är så jobbigt för barnen i den här värmen. De gnäller o svettas, svettas och gnäller. Tessy har fått värmeutslag och har nu såna små röda prickar överalt.  Hon svettas så himla mycket.  Tycker så synd om henne.
  


Jag ska gå och duscha i kall vatten nu. Får se om jag orkar o skriva senare eller om jag ska försöka o vila lite.

 Hoppas att ni har överlevt dagen och orkar o stå ut med min babblande.

Kram Kadri

Maria

Här är oxå hjärnan i kaos eller nästan slut...Värmen och jobbet tar kål på en, i morron är min sista arbetsdag före semestern :-)



Må så gott !

Kramen

Kristin

Precis, Men ett barn till planerar vi iafl i framtiden,



Besök gärna min nya blogg, Du kan ta min mailadress så får du den där,



[email protected]

Ida

du gick vidare i veckans blogg =)

Camilla

här har det hänt mycket ser jag! ;)

tittar in till dej innan sängen!!



Kramar Camilla

Camilla

förresten min hjärna är alltid mosad..

Nej men hur mår du i värmen?



Man får se till att man gör så lite som möjligt!!



Visst kan det komma roliga saker ur barnen! ;)



Kram vännen och NATTI

maria

Spola av henne i diskhon när hon e varm! Det gör jag med Malva :)

Josefine-Nybliven mamma

som med olivia, prickig och har svårt att sova i denna värme..