INGEN TID...

Kikar in lite i min egen blogg. Har ingen tid i dag. Vi har haft gäster hela dagen. Både kompisar och byggarna har varit här. I dag var det hela fem stycken här. Nu händer det grejer.
 En tråkig nyhet är att jag har åkt ur föräldrabloggar. Ingen som älskar mig ...  snyft, snyft
 Nu har våran gamla familjehems grab kommit över så jag har inte tid tyvär. Men ni är jätte snälla som vill vara med i veckans blogg och som läser min blogg.
 
Om jag har tid senare ska jag berätta om en STOOOR MIRAKEL som har hänt.
Kram Kadri
jjessicab

Sv: Visst är han! :)



Förutom det där med föräldrarbloggar, så låter det som att du haft en bra dag?! :) Kram

Madelen

Tack de var snällt av dig att röst på mig. Tack

B E A <3

Hoppas att din vecka är bra :)

JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL STYLIST EFTER SOMMAREN

tack så mycket!

maria

Nu blev jag nyfiken :)

K

Ja, regnade massor - men det var mysigt! =) Tack. Kan man åka ut ur det? På vilka grunder då? =P Fin blogg! =)