MIN FYLA ALTAN

lillamammabitchen ville se min fyla altan så här kommer den.
Allt är inte färdigt ännu för byggarna är inte färdiga. Samt ska det bytas ytedörr. Men just nu ser det ut så här..



Malin-Hockeyfruga

ehhe ja äta bör man annars dör man :P

blir ju skitbra altanen!! :)

Emma

då när vi va i smögen på semester så hade ja fått pytt lite blod och då åkte vi till vårdcentralen och hon barnmorskan sa att man inte behöver oroa sig så länge blödningen inte blir lika mycket som "mens blödningar"



Men de känns tyryggt att ja snart ska på ultraljud så man får veta hur det är med lillen..Vill ju veta så att allt är bra med den.

Föräldrabloggar.se

Grattis, du har tagit in dig på vår topp 20-lista som uppdateras dagligen, hoppas du blir kvar!

emma härnqvist/perfektion

fy fan. bry dig inte om de elaka kommentarerna.. de är uppenbarligen en människa inte så långt bort från er - som inte kan mä att säga vad den tycker. patetiskt. bry dig inte om de. kram på dig.

emelie

hej vars skulle man anämla sig om man ville bli veckans blogg?=)

Sara

Sv: De en samlingsbok man kan köpa i affärerna nu, Bla Nora Roberts - Mithras diamanter och två andra romaner av Sharon Kendrick och Jessica Hart. Tyckte mye om dessa=)

Hehe tack så mye, hästen ägs av en vän till mej men har han typ som min egen. Jag bor i en liten by utanför malmö.=)

Tarja

Den var väl inte ful. Varför jag kallar mig för lillamammaitchen? De flesta tycker att jag än liten bitch, på ett bra sätt, tar ingen skit, gör vad jag vill och framför allt så är jag ärlig...

Jag tycker nämligen att bitch är ett positivt ord...

Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Så illa vad det ju inte -men det är alltid skönt när man får ordning på det som man inte gillar:.))