RÖSTA PÅ VECKANS BLOGG

DET BLEV SÅ MÅNGA SOM VILLE VARA MED SÅ MINA BARN HAR LOTTAT UT 10 FINALISTER. LÅVAR ATT DE HAR INTE FUSKAT, ÖGONA VAR STÄNGDA OCH DE HAR INTE FÅTT MYTOR.

DE HÄR ÄR DE 10 FINALISTER. NÅGRA HAR VARIT MED FÖRR, MEN SOM SAGT DE ÄR UTLOTTADE OCH SÅ BLEV LOTTNINGEN.
DE SOM INTE KOM MED KAN PROVA NÄSTA VECKA IGEN.
NI HAR FRAM TILLS SÖNDAG OCH RÖSTA.
1 RÖST PER IP ADRESS.
DU KAN RÖSTA FÖR DIG SJÄLV. LITE EGO KAN MAN JU VARA.

LYCKA TILL MED RÖST RAGGNINGEN.

NR:1



NR.2



NR.3



NR.4



NR.5




NR.6



NR.7
 


NR.8



NR.9

LILLAMAMMABITCHEN.BLOGG.SE

NR.10

Kristin

Åå, Väntar med spänning:)

L

Vad kul att jag kom med! :D

Elin (Edvinsmamma)

Va roligt!!

Så glad jag blir att jag kom med :)



Kram

Susan

Jag röstar på Elin (Edvinsmamma).

malin

Röstar på Elin, Edvinsmamma :)

Johanna

Röstar på thailandssol!

ERIK

Jag röstade på thailandssol!

ERIK

ska jag runka nu ?

ERIK

jag röstade på thailadssol jag vill spruta sperma på din rumpa ;)

tarja

Jag vet inte... men min sida högerklicksskyddad. Eller vad det nu heter.

Jag röstar på nr 1 supermum.

annica

nr 10 Edwins mamma!!!

Carolina

Jag röstar på Jag röstar på Elin (Edvinsmamma).

Katri

jag röstar på nr8

Emelie

Jag vill rösta på mig själv såklart! :)

Emelie

Hrm, sorry.. nr. 8 alltså om det inte framgick :)

Malin-Hockeyfruga

ja de är himla roligt..älskar att köpa nya grejer till ny lägenhet hihi!



hon tackar o bugar! ja hon är verkligen underbar, skönt de;)

Olivia

Jag röstar på nr 3! :D

Elin

Jag röstar på Edvinsmamma

Madde :)

Jag kan gärna vara med i någon annan tävling. Var borta hela eftermiddagen =/



Hoppas allt är bra med dig=)

ERIK

röstar på thailadssol

tarja

Vi ligger i soffan i våra jamisar och kollar på katter med klös... måste få tummen ur och tömma ur diskmaskinen snart. Jag ville inte rösta på mig själv... känns roligare att rösta på någon annan.

Mia

nummer 8

Karin (Albins mamma)

Jag röstar såklart på min svägerska Elin (Edvins mamma) nummer 10 :)

Kristin

Jag röstar på edvins mamma nr 10

katja

jag vill rösta på nummer 8

katja

Hejsan skulle du kunna hjälpa mig på en tävling, det är så att jag har ritat bilder på olika kända bloggare och mitt bidrag komm fram bland alla 163 och nu behöver jag hjälp med röster, och du går in på min blogg så kan du se hur du ska göra:) säg till dom du har röstat för jag länkar till din blogg då:) mer info finns på min blogg www.apans.bloggsida.se

Tack i förhand

Jennifer

nr 2 :)

denise

Nr 2 :)

Anonym

nr 2

malin

nr 2 ;D

malin

2an

amanda

2

Hannele - Mamma till Kevin ♥

Jag röstar på nr 2 :)



KRaam

H

Mellies Blogg

Jag röstar på 2 :)

Nadja

röstar på nr 2

Johanna

Jag röstar på nr 2 :)

sandra

Jag röstar på nr 2 .. fin blogg btw

händer idag då?

puss

sandra

Jag röstar på nr 2 .. fin blogg btw

händer idag då?

puss

katja

röstar på nr9

Anonym

2

Emelie Lydig

Nummer 5, thailandssol såklart :D

Linnea

Jag röstar på nr. 2. ;)

Andrea

Hej hej, jag vill rösta på nr. 9



Vad söta barn du har :)

camila

Svar; Lite sjukt att folk säger att jag liknar henne även fast det är lite :S Men jag tar det bara som en komplimang , så tackar :D

Jag röstar på nr 1 . Verkar vara en härlig blogg!

/Kramar

camila

Det är klart att jag kommer fotsätta läsa din blogg verkar riktigt bra !!

Freda

En röst på nr 9

Förvirrade Morsan

jag röstar på nr 2 =)

Malin

Jag röstar på nr 9!

♥ Jempajenny - tävling i bloggen just nu

Jag röstar på nr 10, Edvins mamma.

Cajsa ( Kika in) =)

Jag röstar på nr 2an. :)

. Pjumas . ♥

Jag röstar på nr. 2 :)

Maarit Hurtig

JAg röstar på Tarja nr 9

Jessica

Jag röstar på nr 10!

Martin

Lägger min röst på nummer 8, MLI.

LINDA

Nr 5. Thailandssol!!!!

Hemmeligefætter

Jeg røster på nr. 8

VIKTORIA TOMIC.SE

Mlis blogg, nr. 8

thundercougarfalconbird

numero 8!

Fat Heo love Dots ! !

VOTE FOR BLOG 8 ! !

Caroline

Jag röstar på Nr. 7 Elin Liedberg...så klart bäst :)

Titta gärna in på min dotters blogg...hon heter Moa och är 6 mån. Tackar

Bosse

Jag röstar på nummer 7

Amanda

jag röstar på nr 10. ^^

Anneli

nr 9 TARJA!;)

Sarre

Nummer 2!

Helt klart!!!<3<3<3

Maria

Jag röstar på blogg nummer 9 - TARJA

♥ Mamma Russin

hej hopp..

självklart röstar jag på Elin, Edvins fina mamma!!! Läser hennes underbara blogg varje dag.. Hon skriver så fint om sina dagar med den finaste Edvin ! Så nummer 10 får min röst!! Kramar...

Jenna

Jag röstar på nummer 2 spännande läsning

Jenny

Jag röstar på Elin Liedberg!

Anita Hellman

Jag röstar på Elin Liedberg!

Jess

2

Jess

2

Christer

Röstar på nr 7

Håkan

Nr 5, Thailandssol

Anita Hellman

Röstar på nr 7

jennifer lind

jag röstar på nummer 9 !:D

Viktor

Nr. 8 Ingen tävlan!

cecilia

nummer 2!

TesS

2

TesS

2

TesS

2

Susanne

8

Sandra

2

Ellen

jag röstar på mli nr 8

Gabriella

Jag röstar på nummer 8 :)



Fin blogg förresten!

Anonym

Röstar på nr 8

Bruce Lee the king of martial arts.

Jag röstar på nummer 8.

Jag

Röstar på nr 8!

Emil

nummer 8 får min vote!

Sara

2

Jennifer

2

Jennifer

2

Jennifer

2

Jennie

Jag röstar på ELIN (EDVINS MAMMA)

Nr 10 =)



Jennie från Mora

Lotta

Jag röstar på nr 10,

Elin, Edvins Mamma



Kram

Monica

Jag röstar på nr 8

Alex

Röstar på nr 8!

Gunnar

Röstar på nr. 8