RÖSTA PÅ VECKANS BLOGG

Den här veckan ville bara 7 stycken vara med.
Reglerna samma som alltid.
1 röst per IP adress och du kan rösta på dig själv.
Du har tills söndag kockan 18.00


NR:1



NR.2



NR.3



NR.4



NR.5



NR.6



NR.7

amazingjulls.blogg.se
julia

sv: tack så mycket!!

jag röstar på mig själv då, alltså nr 3 :)

Spelberoende

självklart nr, 3

Kristin

Röstar på mej själv . Nr 2.

Camilla

Hahaha jag röstar på nr ETT!



Så nu måste jag ragga mer röster.. :)



Kram camilla

Julia♥

Jag röstar på mig själv. Nr 7



Men för att få in min header så är det bara att klicka på Print screen knappen på tangentbordet. Och sen öppna tex paint och klistra in.

sandra

jag röstar självklart på mig själv :P

Blondiie was here=)

daniel är den enda jag läst så röstar på han =)

D

NR.5

nergs

nr.4

Anonym

nr 1

lena

jag röstar på nr 3

Förvirrade Morsan

nr 5, daniel är klockren=)

Linda

Självklart nr. 6

Med inslag av populärkultur

Jag röstar på nr 4.

*D*

NR.4

victoria

victoria

nummer fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyra!