RÖSTA PÅ VECKANS BLOGG

Nu har barnen blundat och lottat ut 5 finalister. Hade du inte tyren på din sida är det bara o försöka igen nästa vecka.
Nu är det upp till dig o ragga röster.
Du kan rösta bara 1 gång.
Du har 24 timmar på dig o rösta.
Lycka till !



NR.1
http://idavarnamnet.blogg.se
IDA. MAMMA TILL NATHALIA


(Jag får inte in hennes header, så det får bli så) Håppas det går bra ändå.

NR.2



NR.3



NR.4



NR.5

adina

jag röstar på nummer 3 :)

Ha en bra dag!

johanna

ja vill rösta på nummer 3 :D

Jenny

nummer tre!

Beatrice

Jag röstar på nr 3!

LinneaHilje

Jag röstar på nr3, Melissa :)

ida

3an :)

tessan

nr 2 :D

kajsa

jag röstar på nummer 3 såklart :D

http://www.josephinelin.devote.se

röstar på trean :)

victoria

ja röstar på nr 3 :D

cry me a river

number three! :D

z a n n y h ♥

NR 3 :D

Jells

3 :)

sofia

Nr 3!

LIENE

nr 3!

Anonym

NUMMER 2!! GO PK!!!

Anonym

NUMMER 2!! GO PK!!!

Emma

Röstar på nummer 3

Sandra

Nummer tre :)

Sara

jag röstar på nr 3 :D

danielle

nummer 3 :)

a

nr 1

CHRJ

nummer 1!!! :)

ida

nummer 1 :)

a m i n a & l e j l a : )

nr 1

a m i n a & l e j l a : )

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

a m i n a & l e j l a : )

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

a m i n a & l e j l a : )

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

Anonym

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

Anonym

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

Anonym

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

Anonym

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

Anonym

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

Anonym

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

Anonym

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

Anonym

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

Anonym

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

Anonym

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

Anonym

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

Anonym

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

Anonym

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

Anonym

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

Anonym

bild nr 1 söta bebisen Nathalie och hennes mamma!

marie

Jag röstar på nummer 1.

Niclas

röstar på nr 1

Jess

1

Cajsa ( Kika in) =)

Jag röstar på nummer 1, den är en vinnare i mina ögon. :D

evie

nummer 1 :)

Emma

Nummer 1 :)

a m i n a & l e j l a : )

åh så synd!

Malin-Hockeyfruga

ja röstar på nr 1

ANNIE

jzag röstar ¨på nummer ettt!

lina [discosadness.blogg.se]

nr 3!

Olivia

nr 3

Anonym

nr 3

Julia

melissa nummer 3