SNART SITTER JAG !

Tessy försöker o sitta själv. Hon kan sitta hela 1 minut innan hon börjar o ramla åt vänster eller höger. Hon har kuddar på varje sida så hon gör ju sig inte illa. Det ser så himla roligt ut. Ser ut som hon våre full. Konstigt nog ramlar hon inte fram. Själv skrattar hon bara och är glad över sin nya kunskap.
 Jag berättade till MANNEN att Tessy kan sitta nästan själv och han sa att det kan han också, men ingen säger att han är duktig. Jag sa då att han var också duktig. Man måste ju uppmuntra män .

Denise

oj ja då har du väl två blöjbarn? är det inte jobbigt :D Shit vad gullig hon var den lilla! var det tessy hon hette :D vad fint! Vad heter dom andra två då?



Okej hur har man det som företag? Vad säljer du då då? Många frågor nu :D hehe

Anonym

hej du blev en bland dom 5 finalisterna i veckans blogg :)

grattis & lycka till!

länka gärna min blogg :)



/rebecca

rebecca

hej du blev en bland dom 5 finalisterna i veckans blogg :)

grattis & lycka till!

länka gärna min blogg :)



/rebecca

Camilla

Nej du så kan det inte vara du är ju med på flera andras bloggar och tävlingar hit och dit så du måste vara enormt duktig så tro på detta!



Jag har aldrig kommit med på någon annans tävling så det jag skriver gillar ingen MEN jag skriver för min skull..



Så om ingen gillar det jag skriver så är det så!



Kram Kram Camilla

Anonym

Glömde säga att TESSY är jätte söt!!



Har tänkt på en sak Carmen LY hur har ni hittat på detta namn?



Jag har aldrig hört det förr!



Tessy är ju heller inte så vanligt som jessica??

Kram igen

Camilla

förlåt det var jag som skrev! :)

Kram!!

Josefine- Nybliven mamma

Åh roligt, sitter hon snart :D