VEM VILL BLI VECKAN BLOGG ?

Ah, vi kör den här veckan med. Finns det ingen annan som sitter framför datorn i denna vackra dag får jag offra mig och titulera mig själv till veckans blogg.
Du har tills imorgon klocka 18.00 på dig och anmäla dig i detta inlägg. Samma regler som vanligt.
Lycka till !
Kram Kadri
Julia♥

Jag vill gärna bli veckans blogg ;)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja jag älskar michele's mamma =)

Isabel

SV: Att vilken var god..?

Isabel

SV: Jaså :) ursäkta, har inte vaknat till liv ordentligt än..

Den var väldigt god, för att inte dricka kaffe själv så är han en mästare på att göra det :)

Jag och fotbollsspelarn

Ja du får lura med honom dit!

emma

ajdå, de är inget roligt.

Trott det eller ej , men allergin har blitt bättre så den tiden när allergien är som mest kanske har lugnat sig nu:)

Nu kan man gå ut utan att få massa hostattacker o svårt o adas o rinnande ögon, nu slipper man det, så de känns skönt:)



Idag blir de av till barnmorskan för kontroll och sen kanske plocka blåbär om jag hittar några:)



Händer hos dig idag?

Hoppas ni haft ba helg o vecka hittils:) kramar

a

then im in;D

saandis

hehe vem vill inte bli veckans blogg? it's meeee I tell ya ;)

Derias

hehe tack:) hoppas du tycker om bloggen min!

Erika Drake af Hagelsrum

Haha ja men det var faktiskt väldigt roligt ;) Ta med ungarna och gå hehe.

Daniel

E med! Även fastän jag alltid förlorar!

N O E S C A P E

Fin blogg :D

Sandra

jag är definitivt med! :)

sanna

sv: haha, vad bra! Ullared är dö grymt o gå på!



Ja, det e alltid bra o ha ett namn innan!



Jag är 21 sen i janurai! =) Det e bara o fråga på!

Julia

Jag är med! :)

Kristin

Är med,

Camilla

Jag vill vara med!! :D

nu har du många att välja mellan! ;)



Kram kram Camilla