VILL DU BLI VECKANS BLOGG ??

Nu är det dags igen. Anmäl dig i detta inlägg under kommentarer. Imorgon lottas det ut 5 finalister. Eller kanske 10 om det blir lika många som förra gången. Vill att alla ska ha möjlighet o vara med någon gång. Men som sagt lottar jag ut finalisterna så det blir som det blir.
Lycka till !

Emma

jo, men Tobbe är ej så bra på att tala för mig, han vill jag ska klara sånt själv och han är inte så bra på att känna medlidande för andra!



Vilket kön tror du jag väntar?

flicka eller pojke?

Har du sovit gott idag?

Elin (Edvinsmamma)

Jag testar, kanske man har lite tur? :)



Kram

Anna-Karin

Hoppas också på turen ;-)

emma

i början av graviditeten, så hade jag jätte ont i magen och åkte då till gyn akuten och fick göra ett ultraljud, då när barnmorskan gjorde ultraljudet på mig så var hon först längst åt vänster på magen och sa här ser du ett hjärta, sen tog hon den till ANDRA sidan av magen och sa , här är en bättre bild, och då hade ja förr mig att de va tvillingar. Men sen när jag berättade detta för barnmorskan så sa hon, att om den som gjorde ultraljudet inte sa något så finns det bara ett barn i magen. Så jag har lagt ner de tankarna att de skulle vara 2 stycken.



Men de skulle va jätte roligt med tvillingar, jag vill defenitivt få , de är en önskning ju!

Emma

jo, ja läste din blogg om de som h'ände carmen ly och den kärringen. Att hon bara kan gå på ett barn sådär?! Hur lågt får man sjunka?! Hon kunde ju sagt det på ett mer passandet sätt eller så kunde hon hållt käften.



Jag vet själv inte vad jag skulle gjort om jag varit i din situnation..Synd om carmen ly ju!



Hur länge har hon blivit mobbad i skolan?

kram



tarja

Jag kan vara med och tävla... klart man vill testa och se om man blir veckans blogg

Kristin

Jag vill gärna va med och tävla om jag får?

Anonym

Glömde skriva min bloggadress

Förvirrade Morsan

sv; nej, jag fattar verkligen inte vad det är med folk... speciellt det här med att lägga sig i och köra massa moralpredikningar! sen att dessutom vara anonym visar ju på att personen är feg ;) jag har själv haft sjukt dåligt samvete över mitt snusande, men under de omständigheterna som funnits så var det ju bättre att fortsätta... Ah, konstiga människor. Kanske är det kumla det är fel på??

Lise-Lotte

Jag vill gärna vara med :-)

amanda

jag vill vara med :D

maddeshjelm

Jag vill testa att vara med . lr vi är ju två som äger våran blogg.



Man får vell hålla tummarna:D



kram <3

KLARA

NU HAR JA EN FRÅGESTUND I MIN BLOGG, STÄLL EN FRÅGA OM MIG OCH MITT LIV, SÅ LOVAR JA ATT SVARA !! <3 KRAM

Ida

Sv:

Nej, det har inte alls gått speciellt bra det där med vårdcentralen. Men har iallafall fått en ny tid igen :P



Allt bra med dig ? =)

ronja

jag anmäler mig till tävlingen

Paulina

Kolla gärna in bilderna på min blogg och kommentera vad du tycker! :)

Ciaa (y)

Visst, jag är gärna med! :D

Martina

haha ja de vore nåt att se hur dom tänker för en dag :) ja men eller hur, tur att dom försöker leta fel på folk men att de sen är dom som har fel :)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

roligt med veckans blogg =)

L

jag vill vara med :)

Ida

Sv:

Jaså? Vad hade människan skrivit? :S



Ja det vil jag :)

alma gotemark

jag vill va med:D

zarah

jag är med! :)

äwiiiis

Jag är gärna med ! : )

jonna

jag vill gärna bli veckans blogg, skulle vara väldigt roligt :)

thakock

jag med! =D

Malin

Jag hoppar på.:)

Det vore roligt att bli veckans blogg!

Victoria Pihlblad

ÅÅÅÅh, vilken fin blogg du har!! ;)

Jag skulle jättegärna vilja vara i Veckans Blogg i din blogg! Det skulle vara oerhört roligt att bli utvald!

Tack på förhand!

Kram Victoria! ;)<3

Furran

Jag vill jätte gärna vara med. ^^

Josefine-Nybliven mamma

Jag är med och tävlar :)

Terese

Jag vill vara med och tävla! :)

zandra

tja, :p jag anmäler mig :) kram

Rosa

Jag anmäler mig :D

babby

testa kan man ju göra!!

Sandra

jag vill också va med! :)

Mia

Jag vill gärna vara med ;)

josephine

det vore kul att vara med! :D

Madelen

Jag är gärna med

Sarah

Jag anmäler mig gärna till veckan sblogg :)