17:E JUNI DURACELL KANIN

God morgon till er.
 Inatt har jag försökt o sova på soffan, men misslyckades tåtalt. Inte ens det klarar jag av.
Jessica kom 15 minuter efter jag hade somnat och tyckte att vi kunde börja äta fruckost. Jag måste erkänna att jag höll inte rktigt med. Klockan halv två på natten vill jag inte äta fruckost tyvär. Men jag hade nämligen gjort ett misstag och druckit kaffe vid tolvtiden och det var kaffe kvar i koppen. Snabb som hon var tog hon kaffekoppen och drack upp resten. Riktig kaffetant är hon. Hon tycker det är så  himla gått med kaffe. Resultatet blev en spidad duracell kanin som heter Jessica.
  Inte nog att hon var vaken, hon väkte Tessy också. Vad säger man  ??  Vad kan man säga ??? Inte kan man vika ihop de och lägga i en förvaringsbox. Fast jag vill ju ibland så gärna.  Eller ännu bättre idee är att  ha en av och på knapp. Nu ska ni såva barnen säger jag. Och de lyssnar snält och säger ``OK mamma vi stängs av om 2 sekunder``. TVÅ, ETT och de såver. Vilken drömm.
 Men nu har jag ju inte en sån knapp tyvär och tyvär tyckte Jessica att det var roligt att springa ront i huset halva natten. Klockan halv fem fick jag nog och det började komma rök ut från mitt huvud. Jag tror Jessica anade oro och gick o la sig. En halvtimme efter somnade Tessy också.
 Så jag fick sova 2 timmar i all fall. LUCKY ME.

                                                             
 När Thomas vaknade frågade han så oskyldigt: Ska vi skaffa mera barn ??
 Om jag nu skulle ha en annan knapp o trycka på skulle Thomas ha blivit aska.
______________________________________________________________________________
Och om ni nu tror att barnen sov längre på morgonen har ni fel. De vaknade redan länge sedan.
Någon som vill köpa de ???
______________________________________________________________________________
Sanna

Tack så mycket :) Du får gärna följa den via bloglovin!

petronella

tack,det var dom också :P

Jessica

Tack^^



Hoppas att du får en trevlig dag :)

frida

tack, din är me jätte fin :D

Josefine-Nybliven mamma

Det är jobbigt, tur så kan jag ta igen sovitiden på dagen när lillan sover :)

Allt bra med dig annars? Nu har jag lyckas läsa igenom alla blogginlägg jag missat, tur att bloglovin finns så man vet vart man är någonstans bland alla blogginlägg :)

Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

Härlig design! Skitsnygg! Haft en bra dag so far?

Josefine

Tack så mkt, vet inte riktigt hur man svarar på kommentarer, men fortsätt gärna följa min blogg =) kram

mammagladh

Hi, hi, hi. Duracellkaniner. Det är minsann inte lätt att vara förälder alla gånger.



http://mammagladh.blogg.se