18 grader

Vi har 18 grader inomhus just nu. Min näsa är kall, mina händer är kalla och jag fryser överalt. Tror jag måste ta på luftvärmepumpen. Har jag missat något ?? Har jag missat hela sommaren och det blev vinter direkt ???
I S A B E L L A

sv: Tack så mycket :)

Camilla

HAhaha

HEJSan jag håller med dej!



En dagen så var det hög sommar och nu måste alla vinter kläder fram! :(



Motinonera har inte jag heller gjort tidigare eller jo jag är en idrottskvinna i grunden Fotboll handboll men det bästa var sex år som back i ett tjej hockey lag!



Men detta var på det glada 80 talet.. :D



Men nu stav gång! det kan jag rekomendera om du någon gång känner att du börar få tid till motion..

Just nu motionerar du ju hela dagarna genom att springa efter barnen.. :D

Det är motion nog vill jag lova..



MINA är ju stora så jag slipper springa efter dom :)

Antingen tränar dom eller sitter vid datorn ;)



Hur gick det med tyskan??



Jag var i HALLSBERG igår förresten .. Men där regnade det bara.. :(

åkte från ett soligt Sura för att komma till ett regnigt Halsberg :(



Kram kram till er alla!

Emelie

det är bra tack, sj då? :)

Anonym

Ja, visst är han fin!

Ska rida ikväll! Du då?

Pauline

Ja, visst är han fin!

Ska rida ikväll! Du då?