19:E JUNI GLAD MIDSOMMAR

Glad Midsommar till er. Vädret håller i sig och är fortfarande soligt. Vad tror ni , kommer det o regna idag ???
Så klart kommer det o regna. Det har regnat så länge jag har bott i Sverige.  Känns nästan som en lag. I midsommar måste det regna.
 
 Ska fortsätta o äta fruckost nu. MUMS-MUMS.

Emma

jag tror att i min släkt så har vi nog lättast för att föda flickor.. mamma har fött 6 flickor och 3 pojkar. men de är bara min lillebror som är min biologiska syskon.



och tobbes pappa har bara fått pojkar. tobbes mamma har fått 3 pojkar 1 flcika.



så om tobbe har samma gener som sin mamma och pappa så tror jag på pojke.



De är ju mannen som avgör vilket kön det är på bebisen..

Amanda

Glad midsommar! Hoppas ni får en riktigt fin dag idag!

Kram

Sanna

Tack så mycket : )

Camilla

Tja ba vännen..



ja nu får vi binda fast solen i stången.. :)



Hade ni några sådana här traditioner som vi med stång och grodor jordgubbar sill mm?



Vi svenskar är tokiga!



Vi blev barn lösa igår och troligen idag oxå...

det känns kan jag lova!!!

Man är inte van..

Men jag ska försöka att njuta av det..



Kramar på er alla så hörs vi igen i morgon säkert! <3



Jenny

Va läskande med godiset :) mums..

Regnar inte här än så länge men skulle göra det i em, sen ikväll bättre igen. Håller tummarna för att det inte ska regna alls. Får se,.



Önskar dig en trevlig midsommar! Kram

Helene

Nej de hände väl inte så gätte mycket. Kolla på reprisen idag då, de går ju kl 13.45. :)



Ha en trevlig mdsommar!

Josefine- Nybliven mamma

Tack så mycket, hoppas ni hade det trevligt på midsommar :D