22:a JUNI MÅNDAG

God morgon till er. Hoppas ni har sovit bra.
Satt i går uppe till klockan två och bara höll i Tessy. Hon sov så sött, men jag ville inte lägga ner  hennes i sängen.  Ibland är det bara en sån dag när det känns att om jag inte vaktar barnen så försvinner de i från mig. Helt konstigt.  Det är ju inte så stor risk att de skulle dö i blötsligtspädbarnsdöd. men ändå är man lite nojig ibland. Inget o göra åt, jag är bara sån.

Men nu är det en nu dag med bättre humör. Solen skiner och sommaren är här för at stanna . Eller hur ?? För nu recker det med regn och rusk.
Buggnadsarbetarna har inte kommit , igen. Tror att de är rädda för mig. Något måste det ju vara för de har varit här knapt tre dagar i tre veckors tid.
Jag får mitt kontor till år 2012 tror jag.

NYVAKEN JESSICA

Neda

sv: Så bra :) vad har du för dig idag då?

Förvirrade Morsan

ibland är det mysigt att bara sitta och hålla...

Josefine-Nybliven mamma

nu när allt är så nytt vill man ha olivia nära ofta. :)