4:e juni THORSDAG

God morgon !!
Solen skiner i dag. Det står i tidningen att det ska bli regn hela dagen, men när jag tittar ut ser jag ingen regn. Vart är den då ?? Gömmer sig förmodligen bakom hörnet och precis när jag ska gå ut börjar det regna.

 Jag är sugen på och gå på marknadsafton som är i Örebro i dag.  Men förmodligen regnar det i kväll, så det går ju inte. Regn och jag går inte riktigt i hop. 

 Thomas är hemma  idag och då är det vanlig terror. Han började redan klockan sex o peta med fingret på min panna och öppna mina ögonlock. Hur ska man annars veta om jag är vaken ?? säger han.
 Jag säger bara: JAG SÄGER UPP MIG.  Solsemester bara för mig , mig och mig. Ingen får komma med. Ska ligga i stranden si så där 5 minuter(för mera har jag inte tålamod för) och sen ..... ??? Med närmare tanke vi kanske hoppar över det. 
 Ja har det ju bra här hemma. Vilken solsemester kan man få trampa på leksaker och tvätta och diska varje dag. Jag lever i lyx. Jag får ha allt det i mitt eget hem och dessytom helt gratis.
 Och sen säger Thomas: DU KAN INTE SÄGA UPP dig för du har ingen anställning. (Slavar måste säljas) Du har valt det här alldeles själv. Vad  klokt av mig och göra så bra val i livet. Vilket lyckligt liv jag måste ha.