Ä - ÄR VIST INGEN BOKSTAV

Jag och Jempa bestämde att beställa var sitt rosa klocka från Urban Outfitters. Då bestämde jag o smygbeställa   de i dag när Thomas jobbar.  För han blir galen på alla mina inköp. Vad han inte vet har inte hänt.
 Jag la då klockerna i varukorgen. Så långt allt bra. När jag då kom till kassan kulle man skriva in sin adress, land, telefonnummer etc... Jag fyllde i allt  och när jag tryckte OK fick man fram textren: ADRESS ONLY LETTERS AND NUMBERS . Jag fattade ju inte vad so var fe loch började fylla allt om igen för blötsligt hade Sverige tagits bort och nu bodde jag i Australien. Vilken trevlig flytt det skulle ha varit. Små gulliga djur och värme.
 Men nu är det ju så att jag bor fortfarande kvar i Sverige och jag ville fortfarande ha de klockerna...
Då fyllde jag i allt igen och vad får jag för text: ADRESS ONLY LETTERS AND NUMBERS.....
Något måste ju vara förståg jag ju, men vad det var fattade jag inte. Då provade jag flytta på texten. skriva den i olika fält etc...Men om och om igen kom det fram samma text. Fråga mig om jag blev arg ??
 Efter 30 minuter av provandet, svärandet och ett o annat sviftandet med händerna kom jag plötsligt på att det är ju en engelsk sida och de i England har ju ingen bokstav Ä.
 Och som man säger PLÖTSLIGT HÄNDER DET och jag fick iväg min efterlängtade beställning.
 Tydligen är väl Ä ingen bokstav då.
Så nu bor jag i skeppnersvag. Nu adress , men samma gamla hus. Vilken besvikelse.