bebisen jessica

 Jessica  tog sig upp (vet inte hur??) till Tessys säng och tyckte att det var så jätte mysigt där. Vägrade och komma ut. Fick muta henne med glass.
Hur kom hon på att det här vill jag göra i dag  ?? Hur tänker hon ?? Sängen har ju alltid varit där och hon har inte såvit i den på över ett år.


Sen har hon gett ``presenter`` till mig  hela dagen. Hon tuggar lite på maten och sen tar hon ut den från munnen och ger till mig. GRATTIS MAMMA den här är till dig och jag blir ju så glad.
 Som en liten bonus ha hon bajjat i blöjan och tyckt att det var ju roligt, varmt o kladdigt. Vi kan ju gräva lite i den goda och sen ge mamma en stor kram.
Är inte mamma livet underbart  ??

Erika

sv: ja hon ärväldigt duktig



fin blogg

Clara

Svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg! =)

Renée

Sv: bara bra här :) själv?

Jag och fotbollsspelarn

Åh det ser mysigt ut :)