BONY TYLER HEMMA HOS OSS

Bony Tyler har kommit hem till oss och tagit Tessys röst och bytt ut den mot sin egen. Jisses vad hon låter nu då. Stackaren har skrämd bort Jessica.
 Nu sitter Jessica och gömmer sig från konstiga Tessy och försöker samtidit torka bort nagellack med toalettpapper. Målade naglar var vist inte för henne.
H E L É N .

Tackar!

em

Hej, jag är med i en tävling hos en tjej som heter Frida. Skulle du vilja rösta på mig nr 5 emily? :) det vore jättesnällt av dig för mer information finns i min blogg och första inlägget. Tack!



Vilka söta barn du har! :)

CHRJ

söta bilder i headern! :)

Malin

Tack tack =) ja det har jag absolt fått! Tack detsamma!=)

Aynur

Tack och detsamma! :D



Ha en bra fortsättning på dagen! ;)

rebecca

sv: tackar! blåsig om inte annat, haha

Anonym

Haft en solig och trevlig dag. hur har din dag varit?

Ebba

Tack :P

Anna

SV: Tack så mycket, detsamma =)

elin

Vilken jätte fin blogg! :)

ellom

Usch, det är fruktansvärt! :(



Tessy, vad fint namn! Ett av dina barn som heter? :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, det blev det :)

Jenny

Jo det har jag!

Tack detsamma ;)

Clara

Tack! =)

lisa

svar: tack, detsamma du :D

kicki

SV: Tack du :D

julijaah

sv: Tack och detsamma :)<3

vesna

ja tog examen för 2 veckor sen, och jobbar fulltid nu.. ingen ledighet :(

Marja

Sv; Tack =) Det har varit växlande!

Hoppas på detsamma.

Anna

Tack! jag är såå nöjd med dom! =) haft en bra dag?

Anna

fin blogg och tack!

erika

Tack!

adriana

tacktack !:)

javisst hade ja det tack, själv då?:)

isabella

Tack detsamma!

Linda

Lycka till nu!

Du är en av dom 6 valda.

Hoppas du vinner!

<3

helenawj

tacktack :)

sanna

sv: Tack, din blogg va också fin!:)

MISSEXTRA

Anmäl dig till veckansblogg i min blogg nu!



En lätt väg till framgång helt enkelt:)

Linnea

Det hade jag också :D

cecilia

Tack så mycket! :D Detsamma! :)

Sara

Får säga desamma på båda sakerna, fin blogg o jag hoppas solen har skinit på er med:D