DINA DRÖMMAR......

Vi människor drömmer om alt och hela tiden. Utan drömmar tror inte att vi skulle leva vidare. Man måste nästan ha något o drömma hela tiden, något o se fram emot.

Här är mina 3 viktigaste drömmar. Vilka är dina ???

DRÖM SOM HAR BLIVIT UPPFYLD: Jag har fått 3 barn som jag altid önskade mig. Fast nu vill jag ha 5 barn i stället. Att jag aldrig kan bli nöjd.

DRÖM SOM DU VILL ATT DET SKA BLI UPPFYLD: Jag vill åka till USA någon gång i livet och se hur de har det där. Skulle vara intressant o se om amerikaner är som de på TV serier. Troligen inte.

DRÖM SOM DU VET ATT DET BLIR ALDRIG UPPFYLD: Jag kommer aldrig o ha alla kokböcker i hela världen fast jag vill så gärn vill. Har redan över 100 stycken. Hur många är det kvar då ?? 50 stycken ???
________________________________________________________________________________
 UPPDATERING: NI FÅR DA DET SOM UPPMANING, FRÅGA ELLER HUR NI VILL. VALET ÄR DITT !!!
________________________________________________________________________________
Camilla

har du skickat denna som en utmaning till dina vänner ??



Eller är det du som fått en utmaning??



Eller har du bara skrivit om dina drömmar ändå?



Det är min pappa!! :(



Han ska skicka någon advokat på mej eller vad det är han säger ??



Jag fattar inte vad jag gjort som skadat honom så mycket förutom sanningen och den svider val att höra!



:( :( :( :(



jag är jätte ledsen för det!



Så min BLOGG är det nog inte någon som gillar utan OGILLAR istället.. :(



Jag har iallafall pratat med en ny designer som har gjort om min blogg och jag gillar den jaaaaaaaaaaaa



jag ÄLSKAR den <3<3<3<3 :D



kram vännen vi hörs senare..<3

Martina

Hhaha varför får ja alltid höra den :) Låter som du har fullt upp där.. Men de e väl skoj :)

Frida

sv: det var så lite :)

Caroline

Ja förmodligen :)

Camilla

du undrade om jag har många läsare !



ca 15 st brukar det ligga på men alla lämnar inte kommentarer..



det gör nästan ingen..



KRAAM

Camilla

:O DET är ju jätte mycket!! :)



Du är ju kanon! ;)



och jag med min 15 :(



Kram

Linda

Veckans blogg på min sida!

Vill du vara med så gå in på http://difficult.blogg.se och anmäl dig.

Lycka till! /Puss