EXPERIMENT: ÄTA TYG ROSETTER

Jessica, 2 år, kommer till mig med en påse fylld med röda tyg rosetter.

Jessica: DUDIS, DUDIIIIIS. MAMMA DUDIIIIS
Jag: Men älskling de är inte dudis.
Jessica: DUDIIIIIS.

Så glad att hon har hittat godis öppnar hon påsen och stoppar ett tiotal tyg rosetter i munnen. Samtidigt kållar hon på mig och undrar säkert varför jag tillåter henne äta godis i dag.



De var väl inte så goda, men vi provar ett par gånger till.



Jessica säger DUDIIS och skakar på huvudet och ger påsen besviket till mig. Hennes hopp o få äta godis på en vardag har misslyckat.

Emma

hehe så söt hon är:)



nej ja hade tänkt måla rummet vitt och sen ha en fontvägg med nalle phu eller regnbåge på..

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha aww stackaren :D

Anonym

Neda

Ojdå, råkade klicka på 'skicka' knappen.



sv: Tack :)

gulliga bilder!

Nettan

Ha ha ! Sötnos.

Det är inte lätt och förstår vad man får och inte får äta. Dom var ju färggranna och såg säkert jättegoda ut. Ha ha !



kram