GUBBEN HAR RINGT.....

... och kommit på den lysande ideen att han ska jobba i natt. Tänker han inte på vår elräkning alls ?? Och grannarna då ?? De kan ju bli blinda av all ljus som kommer från vårat hus.
Vad ansvarslöst av honom...
Anna

haha!



Ja Gotland är jätte fint! Du måste ju ta med dig ungarna dit så ni kan se Villa villeKulla! Haha :)

Jenny

Är du mörkrädd tro ? :) Stackare..

Jag har heller aldrig varit där men alla resor verkar gå dit om man kikar sista minuten..

Men vi har ju fantastiskt väder ute nu, sommar äntlgen! :)

sanna

svar: jag vet!! :)

Malin

Haha =D vad gulligt^^ men det är ändå bättre med sol! Mycket bättre än allt regn o rusk det har varit ett tag nu! så jag ska inte klaga =)

vesna

jhaa de vekrligen löjligt..

Amanda

Ja, jag hoppas det! ;)



Är allt bra med dej då?

Linda

Tack så hemskt mkt=)

jjessicab

Sv: Men hoppas att det går då! :)

Ida

sv:

Ja , det är lite kul att man kommit med på listan :)

ammizz

sv: nu är solen tillbaks!

Becka

Stackare...är du så mörkrädd?? Jag har lite svårt för att sätta mej in i det för jag har aldrig varit speciellt mörkrädd. Men jag tycker synd om dej. Du får sova med barnen, det kanske hjälper?

matilda

Sv: Oj, tusentusentack!! <3

V I L J A ♡

*Svar:* Naaw, Tackar så hjärtligt! Va glad jag blev :) Hur är det med dig idag då? :) Kram

Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!T

tack för de braiga tipsen raring =)

donna

sv: aa de är mycket bättre faktiskt :) hon kommer hem imorgon är så jäkla glad asså !



brukar du kolla på mommas boy ?

Emma

hehe jo.. jag har funderat på ett Nalle phu rum eller rum med en stor regnbåge på ena väggen, men har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha..Regnbåge eller nalle phu passar väl båda könen?

Fast på nått sätt känner jag mig säker på att det är en dotter jag kommer få!