JAG HAR ÖVNINGSKÖRT, IGEN..

Mannen har tjatat och tjatat på mig att jag skulle ta upp det med övningskörningen igen. men jag tycker att det är SÅ TRÅÅÅÅKIGT. Men att vara snäll(ibland förvånar jag mig själv) övningskörde jag ikväll.
Det gick ju så där och jag har bara en liten undran: Varför måste alla komma ut precis när j ag ska övningsköra ?? Varför kan de inte sitt egen bästa och stanna inne ?? Bilister, cyklister och gående snälla STANNA INNE när ni ser en silverfärgad Citröen.  Och om jag ändå kunde önska då kan ni väl ta bort alla kantsten, träd, trafilkljus etc... Alla helt onödiga saker alltså. BORT, BORT med de.
 Och det med växel. Varför växla ner om man ändå måste växla upp. Helt obegripligt.- Är det inte lite onödigt. Och sen klagar ni när växellådan har gått söder. Använder man inte den kan den väl inte gå sönder. Eller hur ??
 Och hela tiden jag övningskörde muttrade en skäggig varelse bredvid mig något om fälgar, kantstenar, rött ljus, bilar och massa annat onödigt tjafs.
 Det är bäst att jag slutar nu innan mannen ser det här. Då blir jag ÖVERKÖRD.

                                                         
                                                     
Camilla

Okey du har ingen mamma blogg inte jag heller men av någon konstig anledning hamnade min bland tonårs blogg..



men jag gick inte vidare..



Fattar inte en hur jag hamnade där heller!!



hare gott..

tur att jag inte bor så nära när du är ute och kör!! :)

bara på skoj!! :)



Kram Camilla 8)

sanna

svar: tycker jag med.

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha! okej du vinner det är sämre :P

­-Milly-

Härlig blogg du har!

La till dig på bloglovin' :)

Lise-Lotte

Jag älskar att köra bil. Det är en frihetskänsla att ha körkort....Lycka till!

maria

hahaa Jag gillar inte heller att köra bil. Håller med på att ta körkort så att inte bara min sambo ska behöva skjutsa barnen i framtiden.

Amelie

Sv: Ja, men killar e lite konstiga ibland

Amelie

Sv: Ja, men killar e lite konstiga ibland

rebecca

sv: ja det blir nog så!