klockan 4 på morgonen

THOMAS:Vad gör du ??
JAG:Jag var ute.
THOMAS:Naken ??
JAG:Nej, jag hade morgonrocken på.
THOMAS: Du måste tänka på gransämjan vet du väl.
JAG: Ja då.

Ingen fråga om vad jag gjorde ute klockan 4 på morgonen, det viktigaste var att jag inte var naken. Som jag skulle springa naken ute ??? Vad tror han om mig ?? Eller är det  så vanligt att jag springer runt i trädgården tidigt på morgonen ??
 Tyvär är det ju så att det händer kanska ofta . Som i dag när jag hörde Tessy skrika och ville gå och ta upp henne. Då märkte jag att det regnar ute. Blev helt panikslagen. Tog vi in allt igår ?? Sprang till altan och där såg jag att dockvagnen, barnvagnen, filten efter pickniken från i går och massa annat var ute i spöregnet. Då sprang jag som en galning klockan fyra på morgonen och plockade i hop allt. Allt var igenomplöt och det troppade vatten överalt från täckena och filtarna som barnen hade tagit ut. Barnvagnen såg ut som en mindre bassäng och dockvagnen ännu värre. Hoppas att grannarna sov så de inte såg något. Annars får vi aldrig bygglåv. 
  Det måste ha sett roligt ut och nu behöver jag inte duscha i dag. Och ordentligt vaken blev jag ju också av den kalla regnet. Titta vad många bra saker kom ut från det. Och var det inte så att regnvatten var bra för något ?? Längden tror jag. I morgon är jag kanske 1,85 lång. Då är det bara o banta, plastikoperera och botoxa mig och jag är färdig för top model.
Linda

Trist med regn - men efter regn kommer solsken, sägs det ju.

Så hoppas på det!!

Lise-Lotte

Jag vet hur det är när barnen tar ut en massa leksaker utan att sätta tillbaka de. Inte kul när regnet kommer sen.

Camilla

Ha ha ha alltid lika roligt att läsa hos dej!! :)



Jag själv har haft det lite snurrigt om kring mej att jag inte hunnit blogga eller svara på alla härliga kommentarer

Men nu sitter jag ner en stynd vid en lånad dator??

LÅNAD??

Jag köpte den till mej själv när blev den någonannans?

Ja det snurrar så fort att jag inte hänger med! :D



Men jag mår bra men min äldsta har ont!

Men barn LÄKER fort!!

Några timmar på sjukan och han var som ny! :D



HAHAHA Nej inte riktigt så..



Hur är det själv??

Oroväckande att du är ute och ränner kl 4 på natten!!

:(



okey det är väl till vanligheten att vi alla far ut i regnet för att plocka ihop saker som inte har blivit undan plockade.. MEN kl 4??



Oj vad mycket jag skrivit du tröttnar nog på ina såkallade kommentarer så det är bäst att sluta!!



Kraaaamen Camilla

Hanna

Hej vad fin blogg du har :) Besök gärna min och skriv vad du tycker! Kram



http://h88.blogg.se