MAMMALIV MOT SOLSEMESTER

Många skriver i sina bloggar att snart åker de til Tyrkiet, Kroatien, etc...
Jag vill också åka. Jag som aldrig har flygit eller  ens varit i Finland.
Vill någon byta sin solsemester mot mammalivet. Jag erbjuder matlagning, blöjbyte, ett stökigt hus ännu stökigare barn och en man som inte vet hur man uppför sig när man är 45.
 Någon som är intresserad ??
Clara

Tack!

♥ABSSOLUTARNELAA

jag ska också shoppa :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa, hihi :)

Linda - det handlar om helheten!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=208370



har du också funderat på hur vissa bloggare gör för att ha råd att shoppa mkt och leva ett såkallat "lyxliv?"

Jag har kommit på ett väldigt lätt sätt att göra detsamma, att kunna shoppa mkt o dessutom helt gratis!



klicka er in på min blogg o läs inlägget "shoppa gratis", lr gå in på länken här ovan!

det är lätt, det är gratis och absolut värt minuten! SHOPPA GRATIS!

dejana

SV: Ja, verkligen. :) Lag langtar så mycket... Har du hort att michael jackson e dod?

dejana

SV: Ja det e ju sant.. Men du vet att han hade bokat jatte många konsarer och alla hade typ redan blivit slutsåld. Han ger pengarna till sina barn och dor.. Weird.

Dina

haha, typ tack eller joo. xD



Ska du göra idag då? :)

sophie

hehe jovisst, skulle inte vilja vara man tror jag.. men det är jobbigt, jag får sån värk varenda gång jag får min m*ns :P

Ida

Sv:

Ja man får ju anta att det är så faktiskt. Jag förstår inte riktigt hur den människan som skrev den kommentaren tänker. Så vi som har barn ska inte få vara med i tävlingar andra bloggare har osv.

Nej, det är verkligen inget man ska skämmas för , jag tycker det är så fruktansvärt onödigt att komma med såna löjliga kommentarer som såna där.



Ja, det var riktigt kul att man vann iallafall :)

kittymon

Det var så lite så...



Ha en bra dag !

Sara

Sv: Ne ente jag heller, de e helt oförståelig i min värld.

kittymon

Ja han tycker det är skoj att jag diggar sport och fotboll men det har mer eller mindre kommit av sig själv. är nästan mer intresserad än han !



ikväll blir det att titta på u21 hejja sverige

liza

hejhej göru ?

Linda - det handlar om helheten!

Hej!

jag är en helt vanlig tjej som skriver om min enkla vardag, mode o lite om det lilla extra.



i min blogg kan du följa mig, den riktiga linda, genom mitt liv som före detta långtidsjukskriven,

o till mitt liv som det ser ut idag.



Jag vill att du tar dig en titt i min blogg, o även att du följer mig via bloglovin. jag följer så klart även dig.

Jag tycker nämnligen att det är dags för oss små bloggare att ta oss uppåt, att vi får synas och höras. Det är minsann vår tur att glänsa

och vår tur att bli hörda, inte sant!?



Tillsammans kan vi ta oss uppåt, o

samtidigt ta ner dem alla provocerande bloggare som ljuger, är ytliga, bedrar och spelar ett spel.



summan av alltsammans: titta in hos mig, följ mig via bloglovin, vi ska nå toppen tillsammans!

Zandra

Precis de är så jag menar! :)

Anonym

ne men du måste ju få ngn sol o badsemester tycker jag,dt förtjänar du

jjessicab

Sv: Jag mår toppen! Festival i helg! :D



Du skrev sist att du mådde skit? Bättre nu? Kram

cornelia

Vilka gulliga o snälla barn du har